Cezary Krysztopa Cezary Krysztopa
8454
BLOG

Policja przywiozła faszystów ze sobą

Cezary Krysztopa Cezary Krysztopa Polityka Obserwuj notkę 157

   Tak, na Marszu Niepodległosci były  krzyże celtyckie i mieczyki Chrobrego, środowiska kibicowskie wznosiły okrzyki, śpiewały i robiły wokół siebie więcej szumu niż wskazywałaby ich liczebność. Z tym, że nie słyszałem żeby to było nielegalne. Poza tym w Marszu uczestniczyły rodziny z dziećmi i starsi ludzie. Nad Marszem powiewało morze biało-czerwonych ale również węgierskich, amerykańskich i brytyjskich flag, spiewano pieśni patriotyczne i pytano mijane kamienice dlaczego z ich okien nie zwisają flagi. W tłumie widziałem zdaje się Wietnamczyków i słyszałem język niemiecki.

   Ledwo Marsz ruszył został zatrzymany przez policję. Chyba w ciągu minuty nie zdążył złamać prawa? Po chwili tłum spanikował i zaczął krzyczeć "gaz! gaz!". Zostałem popchnięty, widziałem przewracane staruszki, słychać było strzały. Stałem na murku przy hotelu "Forum", od strony kordonu policji widziałem awanturujących się, zamaskowanych ludzi. Organizatorzy wzywali do zachowania spokoju. Później tych samych ludzi (zakapturzonych, w kibicowskich szalikach), lub bardzo podobnych widziałem idących w jednym szeregu z policjantami. W zadziwiającej komitywie.

  Strasznie prymitywna ta prowokacja, mogliście się lepiej postarać. Część ludzi wypłoszyliście ale i tak było nas dziesięć razy więcej niż w tym czymś Komorowskiego. Zaatakowaliście staruszki i dzieci i choć w waszych szczekaczkach nikt tego nie zobaczy to znajdzie to w internecie. Nie liczcie bandyci na grubą kreskę.

Gen. Polko: policja za bardzo chciała przetestować nowy sprzęt

 

1

Marsz rusza z centrum Warszawy, za chwilę zostanie zablokowany przez policję

A tutaj koleżka, który szedł niedaleko mnie oberwał czymś od policji, gumową kulą czy jakąś racą, nie znam się na tym.

Na tym filmiku (pod koniec) widać "kibiców" zasuwających za policjantami jak za panią matką

Pobity chłopiec

>>> Wypromuj również swoją stronę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka