Krzysztof J. Wojtas Krzysztof J. Wojtas
142
BLOG

"Pewna przyszłość" - jaka?

Krzysztof J. Wojtas Krzysztof J. Wojtas Rozmaitości Obserwuj notkę 12

Ponownie zadziwiony jestem brakiem komentarzy dotyczących hasła wyborczego Kidawy Błońskiej. Czy naprawdę blogerzy "nie czują bluesa"?


To, że opozycja z "siłą przewodnią" w postaci PO wykazuje się coraz to bardziej ograniczonymi walorami intelektualnymi - to już nie dziwi; wpływy i poziom intelektualistów "europejskich" organizujących różnego rodzaju hucpy na mentalnym poziomie kamienia łupanego to codzienność z którą musimy się borykać.

Jednak liczyłem, że "na własnym podwórku" nie będą epatować społeczeństwa swymi zdolnościami. Jednak myliłem się i to zasadniczo.


Dobitnym przykładem jest hasło wyborcze kandydatki na prezydenta RP zawierające zamiar realizacyjny domniemanej kadencji:


PEWNA PRZYSZŁOŚĆ.


Moje skojarzenia związane z tym hasłem wskazują na przyszłość, która może być niejednoznaczna, niejasna, nieokreślona - ogólnie JAKAŚ.

Na wszelki wypadek zajrzałem do słownika języka polskiego - i tam jest tego potwierdzenie: słowo określające tu przyszłość odnosić się może do "pewien, pewna, pewne", czyli "bliżej nieokreślony",  jak również do określenia człowieka, na którego można liczyć w danej sprawie.


No cóż. Z którym znaczeniem kojarzy się Państwu p. Małgorzata Kidawa - Błońska?


Mnie tylko dziwi, że PO ma "spin doctorów"  o takim poziomie skojarzeń. To, że sami nie mają wyobraźni - ich sprawa, ale dlaczego sądzą, że inni są na ich poziomie?



członek SKPB, instruktor PZN, sternik jachtowy. 3 dzieci - dorośli. "Zaliczyłem" samotnie wycieczkę przez Kazachstan, Kirgizję, Chiny (prowincje Sinkiang, Tybet _ Kailash Kora, Quinghai, Gansu). Ostatnio, czyli od kilkudziesięciu już lat, zajmuję się porównaniami systemów filozoficznych kształtujących cywilizacje. Bazą jest myśl Konecznego, ale znacznie odbiegam od tamtych zasad. Tej tematyce, ale z naciskiem na podstawy rzeczypospolitej tworzę portal www.poczetRP.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości