Krzysztof J. Wojtas Krzysztof J. Wojtas
198
BLOG

P..., jutro kończę kwarantannę

Krzysztof J. Wojtas Krzysztof J. Wojtas Rozmaitości Obserwuj notkę 18

Jestem  poprawnym obywatelem, do tej pory siedziałem cicho i nosa nie wychylałem. Ale są granice wytrzymałości: właśnie kończy mi się zawartość barku - konieczne uzupełnienie.

Przecież tylko dzięki atmosferze ochronnej jaką tworzyłem wokół siebie - żaden wirus do mnie nie dotarł!!!

A tu zapasy na wyczerpaniu.

Co ważniejsze: zdrowie, czy przestrzeganie zaleceń o niewychodzeniu z domu (na razie nie mam formalnego zakazu, ale pewnie niedługo kwarantanna obejmie wszystkich: jeśli na 500 przypadków - jest 100 000 kwarantannowanych, to jak ma być 10 000 zarażonych, co prognozuje Szumowski, to będzie 2 miliony na kwarantannie.

Muszę zrobić zapasy - to kwestia życia lub śmierci i to z powikłaniami. Obym zdążył przed kolejnym posiedzeniem Rady Bezpieczeństwa Narodowego, bo na pewno wprowadzą kolejne restrykcje ograniczające szanse przetrwania.

członek SKPB, instruktor PZN, sternik jachtowy. 3 dzieci - dorośli. "Zaliczyłem" samotnie wycieczkę przez Kazachstan, Kirgizję, Chiny (prowincje Sinkiang, Tybet _ Kailash Kora, Quinghai, Gansu). Ostatnio, czyli od kilkudziesięciu już lat, zajmuję się porównaniami systemów filozoficznych kształtujących cywilizacje. Bazą jest myśl Konecznego, ale znacznie odbiegam od tamtych zasad. Tej tematyce, ale z naciskiem na podstawy rzeczypospolitej tworzę portal www.poczetRP.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości