Krzysztof J. Wojtas Krzysztof J. Wojtas
183
BLOG

Stary to dobre panisko

Krzysztof J. Wojtas Krzysztof J. Wojtas Rozmaitości Obserwuj notkę 12

Nie to,co inni blogerzy - co jakiś czas "odpuszcza" winy i odbanowuje. Porządny gość.


Niestety - ja zwykły cham i prostak jestem, a słoma mi z butów wyłazi, i do tego nie jestem "z miasta", co zapewne widać, słychać i czuć (woń  ukwieconej łąki podobno nawet zabija).

I całe to odbanowywanie kończy się jak zwykle, czyli po pierwszym zamieszczonym komentarzu dostaję kolejnego bana.


Poradźcie, bo jak żyć w takich warunkach  z banowym namordnikiem - ban spełnia podobną rolę jak namordnik?

Nic tylko za Lemem użyć starego (zawołania bojowego): o awruk!!! (Zwykle tylko to zawołanie wyartykułuję i ban jest).

członek SKPB, instruktor PZN, sternik jachtowy. 3 dzieci - dorośli. "Zaliczyłem" samotnie wycieczkę przez Kazachstan, Kirgizję, Chiny (prowincje Sinkiang, Tybet _ Kailash Kora, Quinghai, Gansu). Ostatnio, czyli od kilkudziesięciu już lat, zajmuję się porównaniami systemów filozoficznych kształtujących cywilizacje. Bazą jest myśl Konecznego, ale znacznie odbiegam od tamtych zasad. Tej tematyce, ale z naciskiem na podstawy rzeczypospolitej tworzę portal www.poczetRP.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości