bravo01 bravo01
120
BLOG

Nędznicy

bravo01 bravo01 Kultura Obserwuj notkę 14

Muszę ze wstydem się przyznać że nie czytałem Zoli, ale teraz oglądam film pt "Nędznicy" i wcale się nie dziwię że Zola kłamał, to jest oszustwo dla rewolucji. W tym czasie Francja była jednym z najbogatszych krajów świata i mi takie numery wkręcają? Nie czytałem Zoli, przecież to europejska klasyka, a to jest jedno wielkie intelektualne oszustwo.Nie mam za grosz współczucia dla bohaterów, ich problemy są dęte, skrojone pod nowy wspaniały świat, którego zwiastunem jest Francja i rewolucja, w tym bolszewicka.

Francja jest zwiastunem rewolucji, Francja staje w obronie uciemiężonego ludu, Francja jest sprawiedliwa, nic z tych rzeczy. Francja to ohyda wręcz niewyobrażalna, niespotykana nigdzie w świecie, a jak się wydaje również książka Zoli jest wręcz niewyobrażalnym kłamstwem mającym podburzyć lud dla rewolucji.

Taka książka dowodzi, że w nie wszystko w co karzą nam wierzyć elity jest prawdą i należy to przyjmować bez zastanowienia jako prawdę objawioną. Elity kłamią jak im się podoba, żeby szaraczków podburzyć, żeby szli na pasku jak psy łańcuchowe, żeby szczekali jak pan karze.Mogę śmiało powiedzieć że Nędznicy świadczą tylko o nędzy intelektualnej Zoli, który uważał się za wieszcza rewolucji, sprawiedliwości, a był tylko podkurzaczem i prowokatorem?

Swoją drogę obrałem dawno, niezależną od nacisków nikogo, niezależną od fasowanych mi intelektualistów i autorytetów.. Jeśli ktoś mi mówi że ten a ten jest autorytetem, że jest przyjacielem Polski, że jest szczerym demokratą zapala się czerwone światełko, stop. STOP!

STOP!

bravo01
O mnie bravo01

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura