bronmus45 bronmus45
1267
BLOG

Not - Kom 4 - Od ognia, huraganu, powodzi i powrotu IV RP...

bronmus45 bronmus45 Polityka Obserwuj notkę 56

 wyborcza.pl/1,75478,13809170,_Samotny_nie_jestem___Jaroslaw_Kaczynski_w__Vivie__.html

"Samotny nie jestem". Jarosław Kaczyński w "Vivie!" o gotowaniu, powodzeniu u kobiet i rodzinie.

- Chcę dojść do władzy, ale nie przejściowej, tylko na dłużej, żeby można Polskę solidnie zmienić. Powiedzmy, władzy na osiem lat - mówił Jarosław Kaczyński w wywiadzie, jaki ukazał się w najnowszym wydaniu "Vivy!". To jedyny fragment dotyczący polityki. Prezes więcej mówił o stracie matki, gotowaniu czy książkach.

[tojemoje]
- cytat: "Chciałem rządzić, już gdy miałem 12 lat. Premierem zamierzałem zostać mając lat 34, a skończyć rząd, mając lat 91. To byłby rok 2040. To jeszcze strasznie dużo czasu - J.Kaczyński."
Źródło: wywiad dla „Wprost”, 15 stycznia 2007
 
"Od ognia, zarazy, powodzi, huraganów i powrotu IV RP - uchowaj nas wyborco..."
 
Ciekaw jestem, czy tenże J. Kaczyński pragnący -  j/w w wywiadzie - dojść do władzy mówi to serio, czy też należy potraktować ową wypowiedź jako kolejną ściemę "wielkiego stratega". Powątpiewam bowiem czy też On - dla jednych Guru - dla innych nieudacznik w każdym calu swojego życia - naprawdę chce dojść do władzy. Bo po co niby ma kłopotać swoją "niedocenioną" [przecenioną] głowę jakimiś kłopotami związanymi ze sprawowaniem funkcji premiera - tym bardziej, że już to przerabiał - gdy tymczasem - tak jak obecnie - ma zapewnioną ciepłą posadkę nieroba z pensją niewiele niższą od premierowskiej. Tenże nieudacznik doskonale sobie powinien zdawać sprawę ze swojej tępoty umysłowej, więc jak zwykle - przed samymi wyborami - wykona odpowiednią woltę - odstraszającą wyborców od chęci głosowania na tak nieodpowiedzialną osobę i Jego partię... A tak - przez kolejne kadencje będzie mógł nadal pozorować swoją "niedocenianą" chęć naprawy Rzeczypospolitej, wiarę, patriotyzm, prawość i sprawiedliwość... Wszystko to - chorobliwie urojone i tylko pozorowane - godne opieki lekarskiej - fanaberie całego ugrupowania - przynajmniej wierchuszki z Kaczyńskim na czele...
bronmus45
O mnie bronmus45

Nerwowy samotnik spod znaku Wodnika...... Wczytując się w wypowiedzi wielkich ludzi, przedstawicieli świata kultury, czy też znakomitych i uznanych mężów stanu, czujemy pewien zastrzyk witalny na potrzeby doskonalenia swojej osobowości. Wysłuchując zaś wynurzeń Jarosława Kaczyńskiego mam obawy, aby jego małostkowość nie udzieliła się również nam - bronmus45

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka