Brygida Naruniec Brygida Naruniec
568
BLOG

Zbieranie podpisów poparcia dla PAD; radości i smutki

Brygida Naruniec Brygida Naruniec Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 25

Nie problem zbierać podpisy np. na Podkarpaciu, ale w mateczniku PO, nie tak łatwo o czym się przekonałam. Nie, nikt mnie nie pobił, ale trochę wysłuchałam. Zresztą było to skromne zbieranie, gdyż mam 4X10, większość z Rumi i trochę z Gdyni.

Ja już swoje zadanie wykonałam , inni jeszcze zbierają.

Były również radości, gdyż w tym gnieździe PO jest sporo zwolenników najlepszego kandydata Prezydenta Andrzeja Dudy i tych radosnych momentów było więcej.

Podsumowując, myślę, że zostanie zebrane co najmniej 1,5 miliona podpisów; mam nadzieję graniczącą z pewnością.

Lubię prawdę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka