Brygida Naruniec Brygida Naruniec
193
BLOG

Konfederacji przyrosło 1% poparcia, ale co najmniej 10% głupoty, pychy,.....

Brygida Naruniec Brygida Naruniec Polityka Obserwuj notkę 21

...szukania dziury w całym. Obserwuję tę formacje od kilku lat i wiem, że mam rację. Ostatnio w głupocie i na czoło wysunął się poseł Robert Winnicki. Na Tt napisał o nieszczęśliwej emerytce, która mając 1600zł dostała 150zł mniej. W/g wyliczeń powinna dostać 132 zł więcej. Poseł na Sejm RP nie sprawdził dlaczego tak się stało, a od razu na tym jednym przykładzie w czambuł ocenił i po chamsku obraził rząd ZP..

 Ta biedna emerytka ma taką samą emeryturę jak moja. Jeśli na moje konto 12 stycznia wpłynie o co najmniej 100zł więcej Winnicki powinien honorowo zrzec się mandatu poselskiego za rozsiewanie niesprawdzonych informacji i niesprawiedliwe obrażanie rządu.

Zresztą odzewem na Tt Winnickiego było sporo informacji od emerytów, którzy już otrzymali większe  emerytury.

To jeden z przykładów czepiania się konfederata , a właściwie głupoty podyktowanej nienawiścią.

Za rozsiewanie kłamstw na temat pandemii i szczepień zostali przez Fb zbanowani i o dziwo uzyskali poparcie od Premiera rządu, którego za dwa dni zaatakowali. Premier działa w/g zasady nadstawiania drugiego policzka, ale ja do takich nie należę.

Dyskusja z lewakami i konfederatami to zazwyczaj zamiast argumentów obrzucanie adwersarza chamskimi inwektywami. Nie liczyłam, ale chyba od konfederatów doznałam więcej obelg niż od lewaków.

Lubię prawdę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka