Zaintrygowany ilością ogłoszeń zamieszczanych w Wyborczej przez podległe MON agencje zapytałem o wydatki na ten cel. Pytanie dotyczyło wydatków Agencji Mienia Wojskowego i Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w latach 2011, 2012 i do pierwszej połowy 2013 włącznie na ogłoszenia w wydawanym przez giełdową spółkę Agora tytule.
Uzyskałem odpowiedź: razem 3,7 mln, w miarę po równo AMW 1,78 mln, WAM - 1,98 mln.
Tu link do pytania i odpowiedzi:
http://www.sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/interpelacja.xsp?typ=ZAP&nr=4876
Niestety znaczna część prasy w naszym kraju nie stanowi czwartej władzy, kontrolującej trzy pozostałe. Jest to raczej departament propagandy jednolitego systemu władzy.
Paweł Szałamacha
Poznaniak, czasowo od szeregu lat w Warszawie. Wiceminister skarbu w rządzie PIS. Prawnik z wykształcenia, publicysta. W latach 2008-2011 prezes Instytutu Sobieskiego.
Nowości od blogera
Inne tematy w dziale Polityka