Sowiniec Sowiniec
1040
BLOG

Seksoholizm, pedofilia, impotencja i abstynencja

Sowiniec Sowiniec Pedofilia Obserwuj temat Obserwuj notkę 105

               Zaraz po emisji w Telewizji Polskiej jego filmu pt. „Nic się nie stało” Sylwester Latkowski wezwał na antenie po nazwiskach bywających w sopockim lokalu „Zatoka Sztuki” celebrytów, żeby publicznie powiedzieli, co wiedzą na temat aktów pedofilii, do których miało tam nagminnie dochodzić. Szybko odezwała się żona jednego z wymienionych - byłego bramkarza Radosława Majdana .   

              Piosenkarka Dorota Rabczewska (powszechnie znana jako Doda) napisała na Instagramie o swoim mężu: „Majdan jest seksoholikiem, nie pedofilem. Mam nadzieję.”  

              Przypomniała mi się w związku z tym pewna anegdota, którą często opowiadam studentom jako przykład możliwości pomylenia pojęć, co może mieć zabawne, ale i fatalne skutki. Oto ona:  

              Podczas przyjęcia pani domu co pewien czas nalewa wódkę gościom, jednego regularnie omijając. Kiedy zdarza się to kolejny raz, on dyskretnie pyta, dlaczego jest pozbawiony możliwości wzniesienia toastu.  

             - Bo mąż mi powiedział, że pan jest abstynentem - słyszy w odpowiedzi.  

              Gdy zbliża się do niego ponownie, on mówi jej do ucha:  

            - Pani źle usłyszała, ja nie jestem abstynentem, tylko impotentem.  

             Ona uderza się dłonią w czoło i mówi:  

           - No właśnie, wiedziałam że czegoś mam panu nie dawać.

Sowiniec
O mnie Sowiniec

filozof-fenomenolog, autor "Zarysu filozofii spotkania" i "Filozofów o godnym życiu", harcerz, publicysta prasy krajowej i polonijnej, przewodniczący Komitetu Opieki nad Kopcem Józefa Piłsudskiego, rzecznik Porozumienia Organizacji Kombatanckich i Niepodległościowych w Krakowie, były reprezentant prasowy pułkownika/generała Ryszarda Kuklińskiego w Polsce

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo