burdzyk burdzyk
256
BLOG

Dlaczego jeszcze płacę abonament telewizyjny ?

burdzyk burdzyk Rozmaitości Obserwuj notkę 2

Takie pytanie zadaję sobie już od pewnego czasu. W Polsce jest ok 13.5 mln gospodarstw domowych, które powinny opłacać zgodnie z polskim prawem abonament telewizyjno -  radiowy. Faktycznie abonament RTV płaci około milion gospodarstw. Na poczcie coraz dziwniej na mnie patrzą jak regularnie dokonuję opłaty. Wielu znajomych wprost traktuje mnie jak niegroźnego wariata gdy wspominam, że oprócz opłaty za pakiet kablowy (wcale nie tani) dokonuję opłat za abonament RTV. Zastanawiam się cały czas, jak długo jeszcze ? A co na to państwo ? Państwo szuka wciąż skutecznych sposobów finansowania mediów publicznych. Ostatnio o skuteczności państwa można było się przekonać jak załatwiło nam możliwość oglądania meczy siatkówki polskiej reprezentacji na Mistrzostwach Świata. Nie jestem jakimś fanem sportu i nie rozpaczam z tego powodu, ale dziwię się że kibice siatkówki nie rozpieprzyli tej polskiej telewizji. Informacje które przekazali przedstawiciele Polsatu, który wykupił prawa do transmisji, jednoznacznie wskazują kto jest za to odpowiedzialny. Wygląda na to, że to ten ryży matoł, który z natury jest zawzięty, przekombinował i taki mamy finał.

Dlaczego jeszcze płacę abonament RTV ? Może to zabrzmi naiwnie, ale mam cały czas nadzieję (tak mnie nauczono), że to ci którzy starają się żyć uczciwie i solidnie będą szanowani. Natomiast to pokolenie małych cwaniaczków i krętaczy będzie napiętnowane. Chyba jednak długa droga, ale kto powiedział ze będzie łatwo.

Krzysztof Burdzy

 

burdzyk
O mnie burdzyk

Jeszcze nie wiem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości