carcajou carcajou
278
BLOG

Niepodległość, "Precz z Zielonym Ładem" - fotorelacja

carcajou carcajou Protesty społeczne Obserwuj temat Obserwuj notkę 11
Tak jak pisałem wcześniej, pojawiłem się na manifestacji organizowanej przez NSZZ "Solidarność", na którą zaprosiła mnie partia Niepodległość, do której aspiruję. Szefem partii jest Robert Bąkiewicz.

Byłem na manifestacji 2,5 godziny, doszliśmy wtedy do Nowego Światu, potem musiałem wracać. Atmosfera super, obok nas byli związkowcy, ludzie z KGP... nie widziałem nikogo z Konfederacji. Mnóstwo osób podchodziło i robiło sobie zdjęcia z Robertem Bąkiewiczem, urok osoby rozpoznawalnej. Wielu było zaciekawionych co to za nowa inicjatywa polityczna i przecierali oczy, że ktoś wreszcie na poważnie domaga się PolExitu. Czyli mówi to, czego ZP nie wypada, póki co, głosić. Tymczasem wyjście z UE to jedyna logiczna konstatacja, o ile chcemy być państwem suwerennym. Tylko nie piszcie, że Włochy czy Francja nie wyjdą z UE, a będą nadal państwami suwerennymi. I nie boją się państwa europejskiego.


Raz sierpem, raz młotem, czerwoną hołotę!



Robert Bąkiewicz jak zwykle w formie


image

Popieram, choć nie wierzę w sprawczość PE, decyzje podejmuje KE


image

Paniom obiecałem, że nagłośnię ich zapytanie. Ktoś zna odpowiedź?


image

image

Ścierwo jest deptane. Zielony Ład, Czerwony Jad


image

Vox populi - vox Dei


image

image

Czy po to wstępowaliśmy do UE, by po latach okazało się, że jesteśmy w jakimś dziwacznym miksie Związku (zd)Radzieckiego i IV Rzeszy?


image

Jestem problemem Tuska


image

Zbieraliśmy się powoli pod Pomnikiem Małego Powstańca


Moje prywatne wynurzenia na temat partii Niepodległość, co na to Robert Bąkiewicz i partia, zobaczymy.

https://www.salon24.pl/u/carcajou/1370081,partia-niepodleglosc-zbieramy-podpisy


image

carcajou
O mnie carcajou

PO głosi wszem i wobec, że dwa i dwa to pięć, i wszyscy, którzy chcą się uważać za ludzi światowych i inteligentnych, muszą w to uwierzyć. Działania partii negują bowiem nie tylko legalność demokratycznie wybranej władzy, czy podważają znaczenie instytucji państwa polskiego, lecz jakąkolwiek logikę. Za największą herezję uznają zdrowy rozsądek. Najbardziej przeraża nawet nie to, że ci ludzie mogą unieważnić cokolwiek i kogokolwiek  wg własnego zmieniającego się z dnia na dzień widzimisię, lecz że mogą mieć rację. Bo przecież skąd naprawdę wiadomo, że dwa i dwa to cztery? Lub że ludzie dawno temu nie polowali na dinozaury? Albo że przeszłość jest niezmienna? Jeśli zarówno przeszłość, jak i świat zewnętrzny istnieją wyłącznie w naszym umyśle, a umysł można kontrolować przez usłużne im media - co wtedy? George Orwell 2023 PiS to partia wariatów. Niegdyś oznaką szaleństwa było upieranie się, że Ziemia obraca się wokół Słońca; dziś wiara, że Polacy mają prawo sami decydować o tym, co jest w Polsce dobre, a co złe, nie zaś UE, Niemcy, Izrael czy Rosja. Tylko PiS w to konsekwentnie wierzy, mówią więc, że są wariatami, bo jakże tak można? George Orwell 2023

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo