Celestyn Celestyn
285
BLOG

PRAWO RZYMSKIE kontra MAK

Celestyn Celestyn Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Nemo iudex in causa sua (łac.Nikt nie może być sędzią we własnej sprawie) – podstawowy warunek bezstronności organu rozstrzygającego sprawę.

Przykład 1 : SPRAWA GEN.SIKORSKIEGO w 1943 roku > prawda2.info/viewtopic.php

Przykład 2: SPRAWA CONCORDE w 2000 roku > seawolf.salon24.pl/257000,concorde-tu-154-i-kawalek-metalu

Wniosek : Każda zależna komisja (a taką jest MAK, bo to "jej" lotniska i "jej" kontrolerzy) "ciągnie kołdrę w swoją stronę". Nie należy bez warunkowo wierzyć ani jednej (MAK) ani drugiej stronie (gdyby polska komisja była za rządów premiera z PISu). Z tego powodu francuska europosłanka Odile Saugues proponowała stworzenie europejskiej i niezależnej komisji badań katastrof lotniczych.... a spotkała się z takim oporem różnych lobby, że jej pomysł spalił na panewce.

Sugestia : Każdemu, komu zależy na znalezieniu prawdy (a ja jestem wśród nich) sugeruję zbierać dowody, poszlaki i wątpliwości tak by w odpowiednim momencie przekazać je niezależnej komisji.  Osoby, które wszystko wiedzą, podejrzewać o megalomanię i ostrożnie przyjmować ich opinie. Osoby, które obrażają kogokolwiek, traktować jako wulgarne i zerwać z nimi wszelkie kontakty.

Uwagi : Mój może zbyt oschły tekst ma tę zaletę, że jest krótki i jasny. To jest moja pierwsza nota, następne będą chyba lepsze :-) PRZYSZŁOŚĆ MOŻNA BUDOWAĆ TYLKO NA PRAWDZIE.... ZA WSZELKĄ CENĘ

Celestyn
O mnie Celestyn

Inżynier - Pomaga mi to w konkretnym spojrzeniu na rozmytą rzeczywistość. Pol-Francuz lub Fra-Polak - Pozwala to patrzeć z dystansu 1000 km i na Francję i na Polskę. "Dura lex, sed lex" - Należy stosować się do prawa, nawet jeśli jest twarde, a jeśli nie jest ono odpowiednie, to je legalnie zmienić. Leszek Czajkowski.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka