Celestyn Celestyn
751
BLOG

10.4.2010. - KONIEC ŻAŁOBY - POCZĄTEK POLSKI PODZIEMNEJ

Celestyn Celestyn Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Od wielu miesięcy nocami czytam różne nowe notki o Smoleńsku, zacząłem od siostry111 a teraz nie omijam żadnej FYMa. Moje notki pisałem późną nocną porą, więc nie były czytane. Przypomnę więc o czym w nich pisałem :

 

>>> NIE ZNAMY DOKŁADNEGO MOMENTU KATASTROFY, >>> a Bronisław K. już o 5:57 opublikował swoje orędzie co zostało >>> poprawione przez TVP

 

>>> NIE ZNAMY MIEJSCA KATASTROFY, bo tak nie wyglądają miejsca upadku samolotu, >>> nawet TU-154, który może lądować na Jużnym

  

>>> TYLKO NIEZALEŻNE ŚLEDZTWA MOGĄ PRZYBLIŻYĆ NAS DO PRAWDY

„śledztwa” ponieważ tyle dodatkowych śmierci przed i po katastrofie nie jest przypadkiem

 

 

PRAWDA ZA WSZELKĄ CENĘ

Wolna Polska trwała 7615 dni od 11.11.1918. do 17.9.1939. i  od 4.6.1989. do 10.4.2010.

Jeśli teraz nie wywalczymy na nowo Wolnej Polski, to co… poczekamy na Wojnę Światową… czekać możemy długo, a przykładów Polski Podziemnej mamy wiele... tylko brać przykład.

Wytrwajmy w poszukiwaniu prawdy, bo musimy oddać ten moralny dług osobom, które zginęły podczas i z powodu katastrofy.

Celestyn
O mnie Celestyn

Inżynier - Pomaga mi to w konkretnym spojrzeniu na rozmytą rzeczywistość. Pol-Francuz lub Fra-Polak - Pozwala to patrzeć z dystansu 1000 km i na Francję i na Polskę. "Dura lex, sed lex" - Należy stosować się do prawa, nawet jeśli jest twarde, a jeśli nie jest ono odpowiednie, to je legalnie zmienić. Leszek Czajkowski.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka