intheclouds intheclouds
709
BLOG

Wyjść z Matrixa, nie karmić bestii

intheclouds intheclouds Społeczeństwo Obserwuj notkę 69

Jak mnie tu długo nie było!

Świat się nie zmienił, tylko jeszcze bardziej ukazał swoją "matriksowość", którą widziałam ponad 10 lat temu zakładając to konto. Byłam jedną z niewielu, którzy dostrzegli, że nie istnieje coś takiego jak "opozycja". 

Z uśmiechem i z satysfakcją odkryłam też, że zniknął stąd tylko jeden mój tekst - "Był sobie hangar". Tekst, który nie mógł być w jakikolwiek sposób zanegowany, ani dyskutowany nawet. Tam były suche fakty - fakty, które świadczyły o tym, że 10.04.2010 był zaplanowany i zrealizowany głównie w Polsce, przez tzw. "polaków". 

Piszę dziś, bo naszła mnie taka potrzeba ;) Zakładam, że zdajecie sobie sprawę z tego, co dzieje się na świecie. Jesteście świadomi, że nadeszła chwila, kiedy trzeba zacząć działać. 

Cieszy mnie, że coraz więcej spotykam ludzi świadomych - może mam ostatnio takiego farta, ale jednak wierzę, że - po prostu - nastąpiło to cudowne przebudzenie. 

Ważne w tej chwili dla Polaków jest odkładanie gotówki - przede wszystkim gotówki. Bo jak już Niemcy zapowiedzieli już wcześniej niedobory prądu, które mogą nastąpić tej zimy (+ info z portu w Trieste we Włoszech), to i miliony odłożone na koncie po odcięciu prądu - nikomu nie pomogą. A jeżeli w Niemczech prądu ma braknąć, to nie myślcie, że w Polsce będzie go w nadmiarze (patrz np. Turów). A jak prądu nie będzie - nikt sobie online czy blikiem za chleb nie zapłaci. Wystarczą 3 dni bez prądu, aby ludzie - szczególnie w miastach - najpierw wyszli na ulicę, a później w szale zaczęli się nawzajem zabijać. Gotówka, woda (jak prądu nie będzie, nie będą działać też pompy wodne), zapasy żywności - reszta wedle indywidualnych potrzeb.

Najserdeczniej po latach;

intheclouds 



intheclouds
O mnie intheclouds

"Ludzi można podzielić na dwa rodzaje; tych, którzy są wytworem świata, w którym żyją, i tych którzy są wytworem samych siebie, którzy choć świata nie zmienili, nie dali się zmienić światu. Oni chodzą po świecie, a nie świat po nich". Mr Stachura Galeria zdjęć ze Smoleńska: clouds.web-album.org Polecane notki: 1) Czołg i milicja 2) Tu-154 i Jak-40 - czas przelotu do Smoleńska 3) Tusk 7.04 przyleciał wcześniej i się spóźnił 4) Tu-154 lądował 9.04 w takiej samej mgle 5) O trzech samolotach do Smoleńska 6) Tajemnice lotu 7.04.2010 7) Był sobie hangar; Okęcie 2010

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo