Domena publiczna
Domena publiczna
MonikaKrzysztof MonikaKrzysztof
144
BLOG

Monika już WOLNA! Dzień 21.

MonikaKrzysztof MonikaKrzysztof Koronawirus Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

Nie mamy jeszcze decyzji Sanepidu, czekamy na oficjalną, ale według informacji ze Szpitala Zakaźnego - Monika od dziś jest uwolniona z izolacji. Będzie mogła - wreszcie! - odinstalować aplikacje Kwarantanna i „wyjść do ludzi”. 

EDIT: Dzwonił SANEPID -  Poprawka - dopiero jutro: izolacje ma dziś do godziny 24.00. „Gwałtownie” od północy Monika przestanie Być Niebezpieczna dla społeczeństwa! 

O 23.59 będzie jeszcze zarażać a po minucie już nie. Cud!!! 

Właśnie się szykuje na szok poznawczy. 

Jeszcze dziś rano musiała zrobić sobie selfie geolokalizujace, jeszcze godzinę temu przyszedł sympatyczny dzielnicowy by - ja po raz ostatni - sprawdzić, czy przestrzega warunków kwarantanny. 

I to byłoby tyle Dobrych wiadomości. 

U mnie nic się nie zmieniło - czyli do 8 czerwca mam nałożoną Kwarantannę :( 

Nie rozumiem sensu tej Kwarantanny! Ja Nigdy nie chorowałem na COVID19. Wszystkie moje testy wyszły negatywnie, Nigdy nie miałem Żadnych objawów. I „chora” Monika może już dziś cieszyć się wolnością a ja „zawsze-zdrowy” jestem Zamknięty i gdybym dziś wyszedł (złamał warunki kwarantanny) groziło by mi 30 tysięcy kary administracyjnej. 

Znajomi Moniki mogą ją już odwiedzać - mimo, iż była chora - ale nie mogą odwiedzać mnie - mimo iż Nigdy nie byłem chory. Monika może pójść do znajomych, rodziny, sklepu, na spacer. Ja - NIE! 

Gdzie tu logika?

TO NIE MA SENSU! 

Blog powstał w maju 2020 r. w związku z 29-dniową kwarantanną spowodowaną zakażeniem koronawirusem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości