Broszurę dostali radni rządzącej PO oraz opozycyjnych PiS i SLD. Jak widać o dobrym pomyśle można dyskutować.
Broszurę dostali radni rządzącej PO oraz opozycyjnych PiS i SLD. Jak widać o dobrym pomyśle można dyskutować.
Cz-Bielecki Cz-Bielecki
422
BLOG

Godzina Pytań na Radzie Warszawy

Cz-Bielecki Cz-Bielecki Polityka Obserwuj notkę 11

Dałem radę i zaprezentowałem broszurę Czas Pytań podczas sesji Rady Warszawy poświęconej absolutorium dla władz miasta.

 Zapisałem się do głosu jako obywatel miasta. Mówiłem krótko i na temat. - Wprowadzenie sesji Godziny Pytań, gdzie pytania od warszawiaków a zadawane za pośrednictwem radnych nie mogłyby trwać dłużej niż minutę, a osobiste odpowiedzi Pani Prezydent nie dłużej niż trzy minuty, zwiększyłoby dialog społeczny i przejrzystość władzy - powiedziałem, wręczyłem egzemplarz broszury Pani Prezydent Hannie Gronkiewicz-Waltz, apelując o poparcie. 

Gdybyśmy mieli sesje Godziny Pytań,co miesiąc merytoryczna debata aż by iskrzyła. A tak... mamy wodospady słów i kwadranse braku konkretnych odpowiedzi oraz Panią Prezydent kryjącą się za plecami swoich zastępców i dyrektorów.  

Zainteresowani mogą przeczytać całość na:

http://www.slideshare.net/pretm/godzina-pyta

72.773

Cz-Bielecki
O mnie Cz-Bielecki

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka