Razem z Wojciechem Olejniczakiem i Majorem Fydrychem jechaliśmy w przedwyborczej Masie w zeszłym roku
Razem z Wojciechem Olejniczakiem i Majorem Fydrychem jechaliśmy w przedwyborczej Masie w zeszłym roku
Cz-Bielecki Cz-Bielecki
670
BLOG

Ja, jako cyklista

Cz-Bielecki Cz-Bielecki Polityka Obserwuj notkę 11

W sobotę wyciągnąłem kolarzówkę i zamieniłem się w cyklistę. Wziąłem udział w Powstańczej Masie Krytycznej, śladami pułku Armii Krajowej "Baszta".

To już drug raz, kiedy pojawiam się na Masie Krytycznej - poprzednio 29 października ubiegłego roku, razem z dwoma innymi kandydatami na Prezydenta Warszawy. Sam chętnie jeżdżę na rowerze. Wczorajsze wydarzenie miało jednak charakter wyjątkowy.

Równo o 17 dwa tysiące rowerzystów ruszyło spod Muzeum Powstania Warszawskiego i równo o tej godzinie runęła na nas ściana deszczu. Mimo tego cykliści się nie wystraszyli i jechali dalej - z Przyokopowej na Mokotów i z powrotem.

Wrażenia? Młodzi, energiczni ludzie, wspaniała atmosfera - cieszę się, że tego typu inicjatywy zdobywają popularność. Mam nadzieję, że w przyszłym roku zdrowie również mi dopisze!

76.345

Cz-Bielecki
O mnie Cz-Bielecki

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka