gini gini
176
BLOG

Do Pana Nowaczyka wiceszefa podkomisji

gini gini Polityka Obserwuj notkę 12

Poniewaz znamy sie od lat ponad 10 ciu, ja zwykla blogerka chcialam wyrazic pare uwag na temat pracy podkomisji ,ktorej pan jest wiceprzewodniczacym .

Zaczne od tego c o dzieje sie dzis , czyli o sprawie raportu.Raport podobno przygotowany podpisany , ale nie podany do wiadomosci publicznej.

Za to pan Macierewicz przewodniczacy komisji , biega po mediach pana Sakiewicza i opowiada bzdury ,ktore osmieszaja juz na dzien dobry cala Wasza prace .

Ja nie sledze mediow pana Sakiewicza , sledze strone , ktora ma podkomisja, i tam powinny ukazywac sie informacje .

Informacje a nie opowiesci dziwnej tresci pana Macierewicza.Pan Macierewicz jest politykiem,o sprawach technicznych wie tyle co ja, wiec opowiada co uslyszal od ktoregos z was kladzie nacisk ,na sprawy polityczne .Samoloty polecialy na przeglad do Samary, fakt , nie wiem czy mogly leciec do boeninga ,bo sie nie znam, ale to stary odgrzany kotlet, ktory znany jest od lat .

Mnie konkretnie interesuja przyczyny katastrofy , wybuchy?Niech beda tylko dowody poprosze ,zdaje sie, ze macie jakies ekspertyzy, to prosze to opublikowac z raportem na stronie.

Dawnymi czasy niejaki wywczas zwrocil uwage na zwiazki Sakiewicza z Macierewiczem ,i nic sie nie zmienilo ,dalej ta sama piosenka .Skasowal pan Macierewicz strone Millera, ale tam bylo wszystko , a co jest u Was panowie?

Wiec nie zartujcie sobie panowie z katastrofy, ktora obiecaliscie wyjasnic,ludzie Wam zaufali, co dzis z tego zaufania?

Sprawa nastepna , najpierw wyrzuciliscie zespol Marka Dabrowkiego , i komandorow, to juz jest bardzo powazna sprawa .

Mnie chodzilo o obrone polskiego munduru bronilam Generala Blasika bronilam pilotow , a wy wyrzucacie za drzwi komandorow, bo wiecie lepiej?

Przeciez to jest hucpa zwykla hucpa .

A teraz ted oskarzenia do prokuratury poszedl pan oskarzac do prokuratury zolnierzy WP i Marka Dabrowskiego, z, ktorym wspolpracowal Pan tyle lat.

Jakim Pan jest czlowiekiedm Panie Nowaczyk??

Sprawa nastepna , Marek Dabrowski pisal, ze nie otrzymywal zgody na badania itd..Tylko ja wiem, ze to nie Macierewicz o tym decydowal ale pan ,moze ktos jeszcze, bo prze iez wiadomo, ze Antoni nie wie jakie badania robic,wiec jak swego czasu pan Berczynski , ktory sie sypnal z caracalami tu jest taka sama sytuacja .To wy decydowaliscie na co pojda publiczne pieniadze.

Jest mi bardzo, przykro , ze tak sie dalam nabrac uwierzylam ludziom, ktorzy jutro moga  mnie postawic przed prokuratorem.Bo jestem niewygodna.

Ktorzy obiecywali rzetelnie wyjasnic i kreca.

Skonczy sie tak, ze osmieszycie badania tej katastrofy i wkleja te strone Millera .

No coz napisalam co mialam napisac ,na odpowiedz nie czekam, ale nie lubie zostawiac za soba nie zalatwionych spraw.

gini
O mnie gini

http://www.decorand.pl/czarownica-076-0040

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka