Daani Daani
66
BLOG

Cz.1.Oczyma malolaty.4 ostatnie dni Sierpnia 80 pod stocznia.Dzialo sie!

Daani Daani Polityka Obserwuj notkę 1

Bohaterowie Tamtych Dni! Nigdy na to nie trafilam az do dzis:"Stoczniowcy I Gdansk"


 Spiewa o rozach I, ze stale teraz marzy o stoczniowcach,ktorych  spotkal w Gdansku.Irlandczyk, rocznik 1961.Do dzis muzykuje.

IPN a moze cos warto by zrobic dla politycznej kultury swiatowej I dla Solidarnosci? Slowa tej piesni sa niedostepne.Mozna odsluchac I przetlumaczyc.

https://www.musixmatch.com › ...

Seán Keane - The Shipyards and Gdansk Lyrics | Musixmatch

Lyrics not available. Be the first to add the lyrics and earn points. Add lyrics. "

A to moja propozycja:

https://www.salon24.pl/u/daani/666352,autentyczne-obrazki-z-sierpnia-80-wspomnienia-daani

Zachecam, autentyczne w 100%.

"/.../

Bylismy z kolegami pod stocznia dzien w dzien od rana do wieczora-dzialy sie rzeczy niezwykle, dziala sie historia, ktorej bylismy swiadkami. I niewazne, ze posylali nas robotnicy do sklepu, ci z ktorymi sie zaprzyjaznilismy.Wtedy to wystarczylo.../.../

Co bylo w tej Pierwszej Prawdziwej Solidarnosci, ze chcial byc w niej caly niemal Narod? Co bylo w niej, ze ludzie znosili areszty, wiezienia i wielu nie zdradzilo jej idealow, nie poszlo na lep wladzy.?....Co to bylo? Dlaczego? Musze sama do tego dojsc,znalezc odpowiedz, wspominajac tamten czas.Tak niewiele widzialam przez te 4 ostatnie dni i to przed brama, takie to malo istotne, a  jednak chce sie tymi wrazeniami podzielic. Czuje, ze musze to zrobic, ze nadszedl ten czas....wlasnie tutaj na Salonie 24.pl


-  W sierpniu 80r wracalam z kolezanka z Wegier z mojej pierwszej zagranicznej podrozy. Odwiedzilysmy naszych kolegow Madziarow, którzy wczesniej byli u nas./.../

Jednak ta egzotyczna sielanka skonczyla się nagle i nieoczekiwanie, kiedy pewnego poranka wpadl do naszego domku letniskowego Jozsef i bardzo podekscytowany zaalarmowal : Gdansk -strajk!/.../" cd w linku.

Czesc druga:

https://www.salon24.pl/u/daani/668471,autentyczne-obrazki-z-sierpnia-80-wspomnienia-daani-cz-ii

.....

Tradycje podtrzymano:




Daani
O mnie Daani

http://www.glitter-graphics.com/download.php?file=1108/1108656tqvacxj4fs.gif&width=100&height=100 Cala Daani pietnastolatka- link        Pani Daani- Danka.Brali mnie tu / jestem na s24 od 2012r/ za malolate, ale do czasu az  ten i ow mi sie nie narazil. Wtedy sie zdziwil.Inni uwazali, ze jestem z najlepszego wywiadu swiata I trzeba mnie szpiegowac.Wszystko to z powodu laserowo punktowych diagnoz z glupia frant.Zniszczyli mi laptopa I dwa telefony trojanami I wirusami itp.Pisuje z UK.     O Polsce mysle stale i suwerennie..Nie do mnie z propaganda wszelkie politruki.Kazdy ma swoje oczy i dar wzroku.I pisalo sie troche o waszej propagandzie...Posiadam dodatkowy zmysl i trzecie oko:))Zatem, uwazac.. Pokaz mi swoich wrogow, a powiem ci wszystko!" -mowi maksyma rzymska. Ja nie zablokowalam przez 6 lat nikogo, bo uwazam,ze "Wolnosc daja ludzie wolni, a ci o duszy niewolnikow-knebel !":) Czasowo zablokowac musialam 4 blogerow, wszyscy zza Odry polskojezyczni..X2018.Jeden okreslil sie jako admin.Zablokowalam admina ;) Ktory portal zna taki przypadek?/Ouuu!/i dwie kobiety oraz jeszcze jednego  zza Odry blogera.Wczesniej mi zablokowano via Android dostep nie tylko do Salonu,ale i do innych portali , nie do wszystkich.Otoz po alarmie na Salonie, pierwsi oni sie zjawili z komentarzami wysoce nie na miejscu, nie fair, zwazywszy na to, ze nie moglam im  odpowiedziec, bo nie mam komputera i miec nie zamierzam, korzystalam z zablokowanego smartfonu.Pozniej ich wszystkich zbanowalam.Wczesniej z reguly z panami kulturalnie wymienialismy sie pogladami.Po zablokowaniu mi netu w smartfonie,o czym napisalam tu notke, wykazali w komentarzach uderzajace szyderstwo, furie,radoche, komentujac moj opis sprawy. Ps.Blogerow- panow odblokowalam jednak , po pozbyciu sie blokady dzieki specjaliscie od neta ./dodane 11-10-18/ Dolaczyl do zbanowanych 01-11-18 Stary Wiarus za kablowanie, o czym rozmawiamy na poczcie wewn.Kabli nie wpuszczam , wieku nie szanuje, formacji nie znam, podobno on jest z Antypodow.Na mapie? Zbanowali mnie i tacy, u ktorych nie postawilam nawet przecinka. "Prawdziwa cnota krytyk sie nie leka- mawial poeta, chyba ze ..."wilk w owczej skorze" obawia sie o swoja.../ skore...!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka