Bajka internetowa "Wilki w owczych skorach"Rysunki sa mojego autorstwa.Od IX-2010 publikowane juz tutaj z fotosik.pl
Bajka internetowa "Wilki w owczych skorach"Rysunki sa mojego autorstwa.Od IX-2010 publikowane juz tutaj z fotosik.pl
Daani Daani
1350
BLOG

"Wilki w owczych skorach"cz.I (bajka/komiks) aut.Daani

Daani Daani Polityka Obserwuj notkę 21

Bajka "Wilki w owczych skorach "powstaje sukcesywnie od IX-2010. Jest juz czesc II.Poczatkowo zamieszczalam te rysunki na niezaleznej.pl potem -po opuszczeniu tego  portalu -na poczatku 2011 r -tutaj ta bajka  dalej jest opowiadana od 2012 r :).Przyjdzie czas, to trafi " pod strzechy" po pewnych ulepszeniach.Ktos mi poprawil te pierwsze rysunki, ale inni stwierdzili, ze stracily klimat i ma byc jak w oryginale.Pierwsze rysunki wywolaly szal nieznanych cial w moim laptopie.Co to sie dzialo.....


A Pismo Sw. o "Wilkach w owczych skorach" mowi  prawde...

"Strzezcie sie!..."

 

Zobacz galerię zdjęć:

1a.Z wilkow w baranki sie zamienili i skory owczejuz sobie sprawili.Susza sie tam, na sznurze,daleko-na Lysej Gorze! rys z -IX-2
1a.Z wilkow w baranki sie zamienili i skory owczejuz sobie sprawili.Susza sie tam, na sznurze,daleko-na Lysej Gorze! rys z -IX-2 1b.Otworzcie! Nie trworzcie sie!Powolanie do zakonu odczulismy i ...przybylismy!Otwierajcie! Habity nam dajcie! rys.z IX-2010 2.Wszedzie nas chlebem i sola witaja.Stoly zastawiaja...Tu przybylism, bo powolanie do rzadzenia odczulismy.z X-2010 3.Nagle z niebios ,znad chmury slychac glos przeora Kordeckiego  -X-2010 /niebieskie flagi dodane wilkom w II-2012/ 4.Nagle cos ich w gore porwalo, zakrecilo/.../Z nieba nagle golab bialy splynal,w dziobie otwarta ksiege jakas trzymal/../ rys.z-II-2011 5.Rozplakany wilk w owczej skorze.Kret ostrzegl pliszke,ktora uciekla...,a byla zaproszona na obiad.rys.z V-2011 6.Spadl, ale nie kret tylko jakis gad!rys.z -III-2011 7.Nosil wilk razy kilka, poniesli i wilka...rys.zIV-2011 8.Dlaczego poniesli wilka tylko jednego? Rys.z III-2011 9.Wilk nie wierzy w szpiegostwo kreta.IV-2011 10.Wilki zniechecone do dzialania.Na sniadanie sa tylko mrowki?rys.z -V-2011 11.Parada kretow 1-VI-2011 12.Parada kretow rys.z VI-2011 13.Parada wilkow  V-2011 14.Stare krety uspokajaja mlode -parada 3z IX-2011 15.Nadlatuje Wielki Szum Szum Szurys.z IX-2011 16. Kret ucieka przed Wielkim Szum Szum Szu i ostrzega zaby.ryz. z XI-2011 17. Porwanie zab XII-2011 18.Przechwalki kreta.X-2011 19.    XI-2011 Jez udziela wywiadu 20.    XII-2011 Lis w krecim towarzystwie 21.  Parada wilkow w poszerzonym skladzie 2rys.z XII-2011 22.  Upiory lesne   01-2012 23.    Sowa mowi o Czlowieku w Bieli na pl. Zwyciestwa 01-2012 24.  Pani wrona pociesza krety 01-2012 25.  Bocian w plastrach.Nie wszystko zloto, co sie swieci 03-2012 26.     01-2012  Jez-kosmonauta.Przebudzenie
Daani
O mnie Daani

http://www.glitter-graphics.com/download.php?file=1108/1108656tqvacxj4fs.gif&width=100&height=100 Cala Daani pietnastolatka- link        Pani Daani- Danka.Brali mnie tu / jestem na s24 od 2012r/ za malolate, ale do czasu az  ten i ow mi sie nie narazil. Wtedy sie zdziwil.Inni uwazali, ze jestem z najlepszego wywiadu swiata I trzeba mnie szpiegowac.Wszystko to z powodu laserowo punktowych diagnoz z glupia frant.Zniszczyli mi laptopa I dwa telefony trojanami I wirusami itp.Pisuje z UK.     O Polsce mysle stale i suwerennie..Nie do mnie z propaganda wszelkie politruki.Kazdy ma swoje oczy i dar wzroku.I pisalo sie troche o waszej propagandzie...Posiadam dodatkowy zmysl i trzecie oko:))Zatem, uwazac.. Pokaz mi swoich wrogow, a powiem ci wszystko!" -mowi maksyma rzymska. Ja nie zablokowalam przez 6 lat nikogo, bo uwazam,ze "Wolnosc daja ludzie wolni, a ci o duszy niewolnikow-knebel !":) Czasowo zablokowac musialam 4 blogerow, wszyscy zza Odry polskojezyczni..X2018.Jeden okreslil sie jako admin.Zablokowalam admina ;) Ktory portal zna taki przypadek?/Ouuu!/i dwie kobiety oraz jeszcze jednego  zza Odry blogera.Wczesniej mi zablokowano via Android dostep nie tylko do Salonu,ale i do innych portali , nie do wszystkich.Otoz po alarmie na Salonie, pierwsi oni sie zjawili z komentarzami wysoce nie na miejscu, nie fair, zwazywszy na to, ze nie moglam im  odpowiedziec, bo nie mam komputera i miec nie zamierzam, korzystalam z zablokowanego smartfonu.Pozniej ich wszystkich zbanowalam.Wczesniej z reguly z panami kulturalnie wymienialismy sie pogladami.Po zablokowaniu mi netu w smartfonie,o czym napisalam tu notke, wykazali w komentarzach uderzajace szyderstwo, furie,radoche, komentujac moj opis sprawy. Ps.Blogerow- panow odblokowalam jednak , po pozbyciu sie blokady dzieki specjaliscie od neta ./dodane 11-10-18/ Dolaczyl do zbanowanych 01-11-18 Stary Wiarus za kablowanie, o czym rozmawiamy na poczcie wewn.Kabli nie wpuszczam , wieku nie szanuje, formacji nie znam, podobno on jest z Antypodow.Na mapie? Zbanowali mnie i tacy, u ktorych nie postawilam nawet przecinka. "Prawdziwa cnota krytyk sie nie leka- mawial poeta, chyba ze ..."wilk w owczej skorze" obawia sie o swoja.../ skore...!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka