Chwilami cisza jest niczym balsam...
Chwilami cisza jest niczym balsam...
Darius Salamon von Danzig Darius Salamon von Danzig
114
BLOG

Panie Strejlau, Błagam ! Rób Pan przerwy w mega monologu podczas meczu !

Darius Salamon von Danzig Darius Salamon von Danzig Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Pan Strejlau / komentując  do spółki dzisiejszy mecz Lechii /  mówił non stop, niemal ciurkiem ciągnął monolog, chłop chce dobrze, chce nauczyć i opowiedzieć ile się da o piłce komentując mecz tzn mało co aktualny mecz komentując w sumie..., ale bez przesady... Wytrzymać już nie można.

Daj Pan coś mówić drugiemu sprawozdawcy i zmniejsz Pan swoje opowieści gdzieś tak o 4/5 i będzie ok, błagam a i zmieniaj Pan czasami wysokość głosu, jeśli można.

a tak to ok, fajny Pan gość.

Powodzenia życzę.

Zobacz galerię zdjęć:

Żółta kartka dla Stefańskiego a jaką powinien dostać?
Żółta kartka dla Stefańskiego a jaką powinien dostać?
Pozdrawiam z Gdańska :-)

Mój nick wyraża prawdziwe informacje.  Zajmuję się marketingiem szeroko rozumianym. Jestem neutralny. Wszędzie Neutralny chociaż czasami sprawy wyglądają inaczej tzn. po jakimś artykule może się zdawać, że jestem komuś przeciw a komu innemu jestem przychylny. Każdemu życzę jak najlepiej i oczekuję RYCHŁEGO nadejścia Królestwa Boga. Wiem, że każdy was / i ja / jest niedoskonały... Wiem też, że każdy grzech będzie odpuszczony... Z wyjątkiem tych szczególnych... Wiem, że Pomazaniec JEDYNEGO BOGA przyszedł, by zniweczyć dzieła diabelskie... Wiem bardzo dużo... I bardzo dużo mogę Ci pomóc...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura