degustathor degustathor
608
BLOG

Fossor ante portas

degustathor degustathor Polityka Obserwuj notkę 1

Komentować obecnej sytuacji nie zamierzam, bowiem koń jaki jest, każdy widzi. Problem, że optyka bywa krańcowo różna i to, co dla jednych jest emanacją bezczelnego chamstwa, dla innych osiąga wymiar Termopil czy bardziej swojskiej Somosierry. Dziś w którejś ze stacji radiowych usłyszałem komentarz, że prezydent Andrzej Duda winien podjąć się mediacji. Między kim a kim? Nie do końca pojmuję, ale rozumiem że żyjemy w państwie dialogu, w którym powinien rozmawiać nawet bat z gołym tyłkiem. A tyłek, co  ukazał dobitnie i dumnie rozpowszechnił Pan Poseł Sławomir Nitras, jest całkiem goły i do tego jakiś taki nie całkiem czysty - innymi słowy zdefekowany. A w radio postulują, by Pierwszy Obywatel RP nawoływał do rozmów z brudną i nieładnie pachnącą d...  Teoretycznie można i tak, ale Prezydent RP nie jest po pierwsze babcią klozetową, a po drugie reprezentowana przez pana Nitrasa strona ewentualnej mediacji mogłaby nauczyć się podstawowych zasad higieny - choćby ze słów Janusza Gajosa w filmie "Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz?" Co ja bym zrobił - do czysta wyszorował i starał się choć nieco ucywilizować. Jeśli bezskutecznie, to koniec z sejmem i polityką - pierdel, burdel i serdel czekają.

degustathor
O mnie degustathor

Swój. Własny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka