Delfina Bo Delfina Bo
2261
BLOG

To nie żart! Zielone ludziki w Polsce już są?

Delfina Bo Delfina Bo Białoruś Obserwuj temat Obserwuj notkę 39

Białorusini i Ukraińcy mieszkający w Polsce twierdzą, że w naszym kraju "zielone ludziki" już są, a następni czekają na możliwość przekroczenia granicy z Białorusią. Do tego celu Putin, nie wiem czy za wiedzą Łukaszenki, wykorzystuje swoich współpracowników z Afganistanu, którzy wyglądem jakoś specjalnie się nie różnią od Irakijczyków czy Syryjczyków. Są dobrze wyszkoleni i zaprawieni w boju. Nie wiadomo tylko, czy mają wspierać przemytników w transporcie emigrantów czy przygotować grunt pod jakąś inną akcję. A może jedno i drugie.

Poza tym naszym ekspertom wydaje się, że jeżeli utrzymamy naszą granicę z Białorusią, to strumień emigrantów zostanie przekierowany na południe czyli przez Ukrainę i Słowację oraz Czechy do Niemiec. Nie sądzę. Po pierwsze odległość. Po drugie to nie zachodnia Europa i Karpaty przejść lub ominąć w dodatku zimą dla ludzi z ciepłych krajów, raczej niemożliwe. Po trzecie idzie zima i rzeki oraz bagna skute lodem ułatwią przekraczanie granicy z Polską, to po co mieliby nadkładać drogi?

Kolejny poważny problem to zielone ludziki (te z wyglądem europejskim) już na terenie Polski mają zostać ubrane w mundury różnych polskich służb. Wspominałam już o tym kilka tygodni temu w tekście pod załączonym linkiem.

https://www.salon24.pl/u/delfina-bo/1168212,zielone-ludziki-zaleja-polske

jeszcze jedno. Koncentracja wojsk białoruskich nie odbywa się na całej długości granicy tylko punktowo i ma odciągać uwagę naszych od słabiej kontrolowanych odcinków. Dlatego też informacja o rozlokowaniu i ilości naszego wojska i służb nie może być publiczną. 


Delfina Bo
O mnie Delfina Bo

Sz.P. w notce pt. "Polskie obozy pracy" jeszcze nie wyczerpałam tematu. Dziękuję za zainteresowanie. Zapewniam, że czytam wszystkie komentarze, ale nie jestem w stanie każdemu indywidualnie odpowiedzieć. - - - - - Publicystyka i eksperymenty są działalnością dodatkową i pro bono, co w zupełności pochłania mój czas wolny. - - - - - Niestety, w ostatnich miesiącach, z przyczyn ode mnie niezależnych, moje zaangażowanie na S24 zostało ograniczone niemal do zera, ale  jeżeli pojawi się taka możliwość to ciekawsze teksty czytam. Na udział w dyskusji czasu już brakuje, za co przepraszam i proszę o wyrozumiałość. - - - - - "Przyjdą takie czasy, że ludzie będą szaleni i gdy zobaczą kogoś przy zdrowych zmysłach, powstaną przeciw niemu mówiąc: jesteś szalony, bo nie jesteś do nas podobny." _ _ _ św. Antoni Pustelnik _ _ _ Po moich najbliższych wpisach, mogą pojawić się opinie dyskredytujące moją osobę. Oświadczam, że mam się dobrze i nie zamierzam popełnić samobójstwa.  _ _ _ Polecając dalej, nie zapominajmy o podaniu źródła :-) _ _ _ Przedrukowywanie tylko za zgodą autora :-) _ _ _ Niekulturalne komentarze usuwam bez ostrzeżenia :-(

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka