Delfina Bo Delfina Bo
268
BLOG

Gdzie rozum śpi, tam diabeł tańczy

Delfina Bo Delfina Bo PO Obserwuj temat Obserwuj notkę 18

Wszystkie chwyty dozwolone tam gdzie w grę wchodzi władza, władza i pieniądze, rzuca się na żer opinii publicznej takie indywidua jak Jachira. Trudno, muszę i ja zabrać głos w tej sprawie bo już mnie mdli od obsesyjnej fascynacji prawie wszystkich tą osobą. Dlaczego na przykład żaden Narodowiec nie jest na ustach wszystkich? bo co? nie wolno ich promować? Wolno natomiast promować idiotyczne zachowania, poniżej jakiejkolwiek krytyki, bo ono zajmuje większość społeczeństwa i odwraca uwagę od polityków, żeby przypadkiem ktoś im nie dobrał się do d**y? Ci co mają coś na sumieniu modlą się, żeby ta kampania już się skończyła, bo jeszcze jakieś g***o wypłynie. Pragnę podkreślić, że gdyby nie nakręcanie tej sytuacji przez wiele osób i media wspomniana pani, nie miałaby szans na dłuższe zaistnienie w mediach, tak jak już wcześniej wspomniani Narodowcy. Lepszego przykładu trudno znaleźć. Nie żebym ich popierała. Nie dajcie się nabrać, to jest temat zastępczy a że przy okazji zdobędzie popularność jakaś osoba, to skutek uboczny, który zniknie za jakiś czas. Przepraszam za trochę brutalniejszy język.

Dobrej zabawy, tylko obyście się nie obudzili z ręką w nocniku

Pozdrawiam

ps. to taki mały przerywnik w dotychczasowej mojej pracy

   cdn.


Delfina Bo
O mnie Delfina Bo

Sz.P. w notce pt. "Polskie obozy pracy" jeszcze nie wyczerpałam tematu. Dziękuję za zainteresowanie. Zapewniam, że czytam wszystkie komentarze, ale nie jestem w stanie każdemu indywidualnie odpowiedzieć. - - - - - Publicystyka i eksperymenty są działalnością dodatkową i pro bono, co w zupełności pochłania mój czas wolny. - - - - - Niestety, w ostatnich miesiącach, z przyczyn ode mnie niezależnych, moje zaangażowanie na S24 zostało ograniczone niemal do zera, ale  jeżeli pojawi się taka możliwość to ciekawsze teksty czytam. Na udział w dyskusji czasu już brakuje, za co przepraszam i proszę o wyrozumiałość. - - - - - "Przyjdą takie czasy, że ludzie będą szaleni i gdy zobaczą kogoś przy zdrowych zmysłach, powstaną przeciw niemu mówiąc: jesteś szalony, bo nie jesteś do nas podobny." _ _ _ św. Antoni Pustelnik _ _ _ Po moich najbliższych wpisach, mogą pojawić się opinie dyskredytujące moją osobę. Oświadczam, że mam się dobrze i nie zamierzam popełnić samobójstwa.  _ _ _ Polecając dalej, nie zapominajmy o podaniu źródła :-) _ _ _ Przedrukowywanie tylko za zgodą autora :-) _ _ _ Niekulturalne komentarze usuwam bez ostrzeżenia :-(

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka