Delfina Bo
Delfina Bo
Delfina Bo Delfina Bo
211
BLOG

Panie Prezesie Kaczyński, za dużo Pan mówi

Delfina Bo Delfina Bo PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

Zbytnia pewność siebie już wielu zgubiła. Wczoraj okazał Pan pogardę do zwykłego człowieka, któremu w życiu się nie powiodło a przecież chwilę wcześniej pożegnaliśmy człowieka o "wielkiej wrażliwości i otwartym sercu", który "był niezwykle wrażliwy na krzywdę ludzką, na słabszego, na pokrzywdzonego", tak o swoim ojcu mówił pan Premier Mateusz Morawiecki. Pan też tam był i choć nie słyszałam Pańskiej przemowy na pożegnaniu Marszałka Seniora Kornela Morawieckiego to po słowach na konwencji PiS w Bielsku-Białej już nie mam ochoty odsłuchiwać. Czy można zaufać komuś, kto nie ma szacunku do bliźniego? Tak postępować może człowiek, który nie rozumie drugiego człowieka bo zapatrzony jest w siebie samego podążającego po władzę absolutną. Mam nadzieję, że trochę więcej ludzi to zaobserwowało i nie dostanie Pan władzy o jakiej marzy. Bo nawet pomijając powyższe zarzuty, powiedzmy, że Panu jestem gotowa wybaczyć i dać ją, choćby ze względu na pana Premiera, ale widząc Pańskie kadry nie mogę tego uczynić. Są tak samo aroganccy i butni jak Pan ale co gorsze, spora część z nich pomimo zasiadania od kilku kadencji w sejmie i nie tylko, poza budowaniem własnego imperium nie wykazała się niczym. 

 Może ja źle Pana oceniam, ale proszę spojrzeć, choć to mało prawdopodobne by czytał Pan moje teksty, na załączoną grafikę i zadać sobie pytanie, czy aby to na pewno Pan jest szefem swojej partii? czy kontroluje Pan to co się dzieje na dołach? czy ma Pan świadomość tego co się tam dzieje? moim zdaniem nie. Ponieważ jak widać na załączonej grafice pan prezes wcale nie musi wiedzieć co się dzieje w jego partii, w kraju, czy jak żyje społeczeństwo. On jest ściśle izolowany od reszty. Swoją wiedzę opiera na przekazach "swoich" ludzi w terenie. Oni przekazują to co im jest wygodne.

Zwykły widz, na przekazach medialnych widzi radośnie uśmiechające się tłumy na konwencjach. Więc informuję, że to nie są zwykli i szczęśliwi mieszkańcy danego miasta czy regionu. Oni o konwencjach dowiadują się jak już "leci" transmisja. Tak więc, to są ludzie z otoczenia polityków (patrz grafika), ściśle wyselekcjonowani, żeby przypadkiem do prezesa nie dostał się ktoś kto na nich naskarży. To jest towarzystwo wzajemnej adoracji i wzajemnych interesów. Cieszą się bo pewnie nieźle się przez te cztery lata urządzili i mają nadzieję na więcej.

cdn.


Delfina Bo
O mnie Delfina Bo

Sz.P. w notce pt. "Polskie obozy pracy" jeszcze nie wyczerpałam tematu. Dziękuję za zainteresowanie. Zapewniam, że czytam wszystkie komentarze, ale nie jestem w stanie każdemu indywidualnie odpowiedzieć. - - - - - Publicystyka i eksperymenty są działalnością dodatkową i pro bono, co w zupełności pochłania mój czas wolny. - - - - - Niestety, w ostatnich miesiącach, z przyczyn ode mnie niezależnych, moje zaangażowanie na S24 zostało ograniczone niemal do zera, ale  jeżeli pojawi się taka możliwość to ciekawsze teksty czytam. Na udział w dyskusji czasu już brakuje, za co przepraszam i proszę o wyrozumiałość. - - - - - "Przyjdą takie czasy, że ludzie będą szaleni i gdy zobaczą kogoś przy zdrowych zmysłach, powstaną przeciw niemu mówiąc: jesteś szalony, bo nie jesteś do nas podobny." _ _ _ św. Antoni Pustelnik _ _ _ Po moich najbliższych wpisach, mogą pojawić się opinie dyskredytujące moją osobę. Oświadczam, że mam się dobrze i nie zamierzam popełnić samobójstwa.  _ _ _ Polecając dalej, nie zapominajmy o podaniu źródła :-) _ _ _ Przedrukowywanie tylko za zgodą autora :-) _ _ _ Niekulturalne komentarze usuwam bez ostrzeżenia :-(

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka