Detergent Detergent
751
BLOG

K... Ktoś tam przekręcił wajchę.

Detergent Detergent Rozmaitości Obserwuj notkę 4

Nie bede juz prowadzil wlasnego bloga,z malymi wyjatkami.  Brak czasu - to jest wytlumaczenie. Jedyne na co mnie stac,to skromne komentarze u innych. Gdzie czas tez zagra glowna role. Ile czasu - taki i post. Lepsze niz nic.

 

       Dzisiejszy wpis tez bedzie dosc krotki. Ale tresciwy i pod rozwage.I tez obwiniam za to czas.

 

      Oto (podobno) nasz ,wspanialomyslny i zdolny premier nie rozumie,co sie nagle dzieje. Ja tez , chociaz cos tam , mi w zwojach kielkuje. Co sie dzieje ? Kto ? Dlaczego? Dlaczego teraz ? Pyta wybraniec ,jako szef rzadzacych.

 

    Oto,podobno, (jak sugeruje nam Polska the Times) Donald, premier nie rozumie juz co mowi do niego TV. Czy to,mnie, dziwi?  Wedlug roznych badaczy nie powinno,gdyz w spoleczenstwach (nie tylko polskim) jest to dawno znana i opisana przywara,ze duza ich czesc , nie rozumie tego,co do niego ,dana, stacja TV mowi. Ale jest to,  raczej zawsze, ta sama gama ,notorycznie nierozumiejacch. Donald do nie nie nalezy ,gdyz wczesniej ( i znow - podobno) rozumial. Sie nie dziwie, ale w sumie ,malo mnie te Donaldowe przypadlosci interesuja.

 

   Mnie interesuje ,tytul ,ktorym sie dzis posluzylem. Maja to byc (podobno ) oryginalne slowa Donalda, jak sugeruje w/w medium, ktore  mialy pasc podczas ogladania programu informacyjnego pewnej stacji TV. Mnie interesuje kto jest ten ktos,w panstwie zwanym IIIRP,kto ma mozliwosci na przekrecanie,,wajch'' . Donald raczyl nam zdradzic,ze jest to ktos. Logicznie kombinujac ,wyglada,ze nie  jeden,a kilku i Premier nie wie, ktory z nich. Ktory to,z wielu, ma mozliwosci, na przekrecanie ,,wajch''  i zmienianie Polakom rzadzych,na swoje zyczenia, 22 lata,po ponoc odzyskanej niepodleglosci i pelnej demokratyzacji panstwa. 

 

   Donaldzie , Donaldziku kochany, serduszko ty nasze ,jedyne najszlachetniejsze, z najznakomitszych serc - prosze Cie,  zdradz nam ,ludziom malego rozumu ,zyjacym w nienormalnosci  ( a jak ! ) liste ,znanych Ci przekrecaczy ,,wajch'' . Tych, ktorzy mogli kilka lat temu, pokusic sie o ten zabieg , Bys to Ty ,serce nasze, mogl zapanowac nad dzikim krajem i zdziczalym spoleczenstwem . By juz nigdy,przenigdy, Donaldzie ,nikt Ci tej ,,wajchy'' nie przekrecil. Albo innym .

 

   Ja,  nie majacy , zbyt wielkiego uznania (e... tam ,co bede owijal - zadnego uznania nie mam ) Twym zaslugom, nie dziwiac sie zbytnio, nierozumieniu , przez Ciebie serduszko,  tego i owego , nie moge sie oprzec wrazeniu , ze Ty te liste znasz.  Inaczej ,skad byc wiedzial ,Donaldzie, ze ktos  i tam ? To ,,tam'' tez jest interesujace. Wyborca od razu spyta - tam...wiec gdzie ? 

 

   Kto i gdzie przekreca te ,,wajchy'' ,by wyborca myslal,ze idzie glosowac ? Gdy ja ,od lat wiem, ze idzie tylko oddac glos,  ,,podrasowany '' przez przekrecaczy ,,wajch''

 

 

Detergent
O mnie Detergent

Pochodze z rodziny 3-ech Pilsudczykow i moje korzenie sa wazne,bo one mnie ksztaltowaly w rozumieniu pojecia ,,niepodleglosc''.Tylko post-bolszewia sie ich wstydzi,bo pewnie ma czego.Polityki uczyl mnie dziadek.Tak jak i niepismienne komusze stado po wojnie,gdy dostal propozycje nie do odrzucenia.Uczyl-poki mu jego win przeciwko ,,wladzy ludowej'' nie wynalezli.Oczywiscie ci sami,ktorych uczyl.Uczyl,bo rozumial sytuacje Polski,ze chwilowo nie czas na ,,wolnosc'',a ta bolszewicka ,niepismienna zgraja,bedzie sie w swiecie przedstawiac jako elita tego kraju i,,Polacy''.A nawet polskiego ich musial uczyc.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości