Wojtek Wojtek
244
BLOG

Czar żęskich końcówek...

Wojtek Wojtek Socjologia Obserwuj temat Obserwuj notkę 8

Warszawski ratusz awangardą nowego słowotwórstwa. Wszędzie tam, gdzie nie ma żeńskich końcówek, za poparciem niedoszłego prezydenta państwa, specjalisty od lania ścieków do Wisły, takie będą dorabiane...

Ja się zastanawiam nad zawodowym tytułem niejakiej pani Margot - która wygląda na całkiem zaradnego osiłka. Nie chciałbym stracić, mylnie zwracając się do faceta z facjaty - co niby ma mieć żeńską końcówkę...

Przecież płeć podobno nabywa się wraz z wiekiem i doświadczeniem, czy też przekonaniem o własnej tożsamości płciowej...


image

Stawiam na 6:3 facetów, ale mogę przecież mylić się...; czytaj: https://www.salon24.pl/u/magazyn/1102147,w-warszawskim-ratuszu-beda-prezydentki-inspektorki-naczelniczki-i-dyrektorki

Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo