Wojtek Wojtek
212
BLOG

Daniel Olbrychski przeciwny przymusowi szczepienia...

Wojtek Wojtek Kultura Obserwuj notkę 6

Coraz więcej osób ma wątpliwości co do faktu "epidemii", jeżeli chodzi o pewien wirus z Wu-Han.

Zacznijmy od tego, że wcześniej w mediach pojawiały się dramatyczne obrazy z różnych krajów, gdzie ludzie umierają na ulicach...

Skutkiem tych doniesień grupa osób niechętnych #dobrej zmianie domagała się ujawnienia przez premiera Mateusza Morawieckiego prawdziwej liczby utajnionych pochówków w Polsce - bo tu z kolei media nie informowały o żadnym zagrożeniu.

W sytuacji ogromnej akcji "oPOzycji" w sprawie skutków zagrożenia epidemią wywołaną zarażeniem koronowirusem - kampanię wyborczą przerwał ubiegający się o reelekcję Andrzej Duda i w ślad za nim - przerwali swoje kampanie pozostali kandydaci na urząd prezydenta państwa.


W mojej ocenie - i chyba nie jestem tutaj wyjątkiem - chodziło o wstrzymanie kampanii pod każdym pretekstem, bowiem popularność kandydatki PO błyskawicznie spadała do zera i aby zmienić kandydata - "oPOzycja" sięgnęła po argumenty "doktora Koperty" o szkodliwości, wręcz śmiertelnemu zagrożeniu udziału wyborców w głosowaniu korespondencyjnym - preferowanym przez rząd.


Dzisiaj, po wyborach prezydenckich w USA mam przekonanie, że cała akcja "wyborów korespondencyjnych" była przygotowywana przez światowe lobby komunistów zmierzające do przejęcia władzy pod przykrywką legalnego głosowania.

O ile w Polsce głosowanie korespondencyjne nie wypaliło z powodu nadgorliwości "oPOzycji" - w USA stało się szansą stosownego "przeliczenia" głosów... ze skutkiem już wiadomym.

A Daniel Olbrychski chyba coś za dużo powiedział...


https://www.youtube.com/watch?v=5ePYMCAqS60


Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura