Wojtek Wojtek
326
BLOG

bez TVN i Polsatu...

Wojtek Wojtek Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 10


Dzieje się bardzo źle, bo oto nagle dokonuje się zmiana parametrów nadawania telewizyjnego sygnału cyfrowego... Problem w tym, że odbiorcy programu muszą wymienić swoje wspaniałe telewizory na nowy model... a to jest już bariera cenowa.

W sukurs idą im nadawcy. którzy lamentują nad milionami widzów wykluczonych z możliwości odbioru programu TV...


Moi Drodzy Nadawcy Telewizyjni !


Zajmijcie się nie nadawaniem programu w systemie 24-godzinnym przez cały tydzień a raczej skupcie się na tym, co oferujecie. Owszem, niemało bierzecie za te kilkunastosekundowe wstawki reklamowe. Ale zróbcie je chociaż w taki sposób, aby był to dobry materiał promocyjny bo te ogłupione twarze "zadowolonych z produktu" uniemożliwiają normalny odbiór "waszych" - aż mi nie za bardzo chce się dopisać dosadniej, jaki jest ten Wasz produkt medialny.


Nie martwcie się o to, czy widz jest wykluczony z możliwości odbioru programu telewizyjnego. Dzisiaj na szczęście jest was tak dużo, że jest z czego wybierać. Problem polega na tym, że pozostaje niesmak i niedosyt.

Dlatego apeluję - zatrudnijcie prawdziwych dziennikarzy i prezenterów,  wzorem Telewizji Polskiej oraz Polskiego Radia sprzed roku 1990. Bo to, co stało się później, to totalna klapa.

Owszem, ratują was filmy nakręcone przed laty, jeżeli jeszcze nadają się do emisji. Te programy sprzed lat mają w sobie coś, co widza przyciąga. Współczesne produkcje to mierna realizacja cudzej licencji, która odbiera chęć wspierania Was w waszym proteście.

Cóż, ja ograniczam się do oglądania TV TRWAM około godziny 21:30 do 22 oraz słuchania programu radiowego Rozgłośni Toruńskiej w czasie jazdy samochodem albo (kiedy jestem w domu i mam czas) wysłuchania programu informacyjnego około godziny 13.

A jeżeli coś oglądam poza tymi programami, to emitowana w sieci TV Republika. Mają świetnych prezenterów a i gości programu potrafią także wyszukać takich, co mają o czym powiedzieć.


Zdarza się, że obejrzę czasem i inny fragment jakiegoś programu - bo oglądam sobie to przez internet. A odbiornika telewizyjnego nie mam w domu już od ponad 20 lat.


I wcale nie jest mi z tym źle. Przeciwnie. Widzę mierność argumentacji w dyskusjach z tymi osobami, które powołują się na Wasze argumenty a wiem, że u nich telewizor wręcz ryczy przez cały dzień... 


image

Telewizja tamtej epoki będzie trwać zawsze. Bo archiwalne zapisy potrafią przyciągnąć współczesną młodzież treścią oraz techniką przekazu...

https://ocdn.eu/pulscms-transforms/1/2Aak9kpTURBXy83MDg1OWU4MmRkMDY5MDZlMzJjMWFlNWE5OTlmYzNhMi5qcGeSlQMARM0NAc0HUZMFzQNIzQH6gqEwAaExAQ




O mnie się nie martwcie - dam radę !

https://www.salon24.pl/newsroom/1235597,wspolne-oswiadczenie-prywatnych-nadawcow-bedziemy-walczyc-o-prawa-widzow





Wojtek
O mnie Wojtek

O mnie świadczą moje słowa...  .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura