doku doku
252
BLOG

Rolnictwo jest złem

doku doku Rolnictwo Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

Chciałem skomentować notkę, ale burak mnie zablokował, więc zrobię to tutaj.

"kruszynę chleba podnoszą z ziemi" - nie ma już takich rolników, współcześni rolnicy produkują paszę dla zwierząt i surowiec do produkcji biopaliwa. Takie rolnictwo niszczy przyrodę i zdrowie wszystkich ludzi - takie rolnictwo demoralizuje. Tacy rolnicy są świadomi tego, że zamiast karmić ludzi, to ich trują - oni wiedzą, że czynią zło. Takim samym złem jest nadmierna konsumpcja mięsa i nabiału. Dzisiaj jest jasne, że rolnictwo jest złem - dobrem jest ogrodnictwo i sadownictwo. Ludzi, którzy produkują zboże na chleb, powinniśmy konsekwentnie nazywać ogrodnikami, aby to przeciwstawienie było precyzyjne:

Rolnik jest zły, bo produkuje jedzenie nie dla ludzi, ale dla zwierząt i maszyn.

Ogrodnik jest dobry, bo karmi ludzi. 

doku
O mnie doku

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka