doku doku
600
BLOG

Prawicowe, racjonalne forum liberalne

doku doku Sejm i Senat Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

Ponieważ na tym forum obserwuję zbyt wiele osób sympatyzujących z PiS lub z PO, wolałbym promować nowy program nowej partii w środowisku ludzi o poglądach prawicowych, szanujących naukę i prawa człowieka - taką prawicę nazywam prawicą racjonalną lub prawicą liberalną. Kto zaglądał wcześniej do mojego bloga, pewnie już wie, że w moim programie najważniejszym elementem pozytywnym jest budowa państwa prawa w oparciu o kapitalizm, a priorytetowym - walka z przestępczością w służbie zdrowia. Czy istnieje forum bardziej niż Salon pasujące do mojego programu? Tutaj POPiSowa wojna dominuje nad dyskusjami merytorycznymi. Notki i komentarze merytoryczne lub opisujące fakty, atakowane są przez hejterów z obu stron, gdyż zarówno zwolennicy PO, jak i PiS bronią swoich z całych sił, a mnie, jednakowo gardzącego politykami z PO jak i z PiS, wrzucają na siłę do obozu przeciwnika, jako swojego wroga. Czy ktoś zna forum, którego uczestnicy podzielają moją pogardę dla skorumpowanych polityków z PO, PiS, PSL i SLD?

doku
O mnie doku

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka