Dach Europy
Dach Europy
dry dry
646
BLOG

Na dachu Europy

dry dry Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 12

Leciałem dosyć dziwaczna trasą, lecz było wart...pogoda nieprawdopodobna jak na tę porę roku i te widoki...po prostu Mont Blanc...Nie mogłem sie oprzeć chęci cyknięcia kilku fotek i wrzucenia ich tutaj...

P.S. A kolekcja zdjeć lotniczych powiększa sie!

Zobacz galerię zdjęć:

startuję...
startuję... tu takie niższe Alpy, Maritymerskie, niestety nie nalecieliśmy nad mój ukochany Gap powoli robi sie wyżej aż wreszcie widzimy TO! zagubione wioski i miasteczka w dole, elegancja - Francja powoli nadlatujemy nad cel podróży. Na razie widać Evian dośc tu bogato - byli sprytni ci górale i nie dali sie wciągnąc w wojaczkę z przeważajacą siłą sąsiadów... widać cel podróży... i nadchodzi świt, znów czas do roboty... a tu za kilkanaście minut - słońce wyszło dosłownie na parę chwil, jakby specjalnie dla mnie... cuuuudoooo...powinny być niezłe wina w tym roku :)
dry
O mnie dry

"Nothing in the World is so powerful as an idea. A good idea never dies and never causes changing its form of life". Frank Lloyd Wright.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości