niewiadoma niewiadoma
102
BLOG

idąc przez ciemną dolinę

niewiadoma niewiadoma Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 10

W ciemnej dolinie też mieszka Bóg. W dobrych czasach, i złych czasach. Jest na to psalm, czyli lekarstwo na lęk :)

"Wiedzie mnie po właściwych ścieżkach" - to oznacza, że chociaż wiedzie przez ciemność - jest to właściwa ścieżka. Tak ma być i to jest zgodne z planem.

Trzeba to tylko wytrzymać.


Psalm 23:

Pan jest moim pasterzem, nie brak mi niczego.

2 Pozwala mi leżeć na zielonych pastwiskach.

Prowadzi mnie nad wody, gdzie mogę odpocząć: 3 orzeźwia moją duszę.

Wiedzie mnie po właściwych ścieżkach przez wzgląd na swoje imię.

4 Chociażbym chodził ciemną doliną, zła się nie ulęknę, bo Ty jesteś ze mną.

Twój kij i Twoja laska są tym, co mnie pociesza. 5 Stół dla mnie zastawiasz wobec mych przeciwników; namaszczasz mi głowę olejkiem; mój kielich jest przeobfity.

6 Tak, dobroć i łaska pójdą w ślad za mną przez wszystkie dni mego życia i zamieszkam w domu Pańskim po najdłuższe czasy.

niewiadoma
O mnie niewiadoma

Przyglądam się światu na krótkim spacerze przez góry i doliny.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości