Renata Rusinek-Marszałek - Pyszne ciacho? To nie problem!
Renata Rusinek-Marszałek - Pyszne ciacho? To nie problem!
ebooki ebooki
958
BLOG

Przepisy na pyszne ciasta Renaty Rusinek-Marszałek

ebooki ebooki Rozmaitości Obserwuj notkę 0

CIASTO JOGURTOWE Z MALINAMI

 

Ciasto: 3 jajka, 8 dag cukru, szczypta soli, 1 cukier waniliowy, 8 dag mąki pszennej, 3 dag mąki ziemniaczanej, 4 dag masła, 1 łyżeczka proszku do pieczenia.

 

Białka oddzielić od żółtek, ubijać z cukrem i cukrem waniliowym i szczyptą soli. Dodać żółtka, całą mąkę oraz stopiony tłuszcz. Piec w wyłożonej pergaminem blaszce ok. 15 min.

Krem: 1 cytryna, 8 - 9 łyżeczek żelatyny, 45 dag jogurtu naturalnego, 8 dag cukru.

Otrzeć z cytryny skórkę, wycisnąć sok. Jogurt utrzeć z 8 dag cukru i sokiem z cytryny. Dodać 7 łyżeczek żelatyny rozpuszczonej i 40 dag bitej śmietany.

Na cieście rozłożyć owoce, posmarować kremem i schłodzić ok. 2 godz. polać ciasto sokiem wymieszanym z resztą rozpuszczonej żelatyny. Chłodzić przez godzinę.

 

Poradnik „Pyszne ciacho? To nie problem!” Renaty Rusinek-Marszałek jest odzwierciedleniem jej własnego zapału do pieczenia przeróżnych słodkości. To wyraz pasji, którą autorka pragnie podzielić się ze wszystkimi chcącymi poszerzyć swoje kulinarne umiejętności lub po prostu poznać kolejne fascynujące przepisy. Książka pełna jest konkretnych instrukcji i przydatnych porad, w dodatku wszystkie zawarte w niej przepisy zostały uprzednio przetestowane przez czujne ręce autorki. W podzielonym na osiem części tematycznych poradniku znajduje się również praktyczna tabelka z przelicznikiem wag, niezwykle ułatwiająca dalszą pracę w kuchni. Szerokie spektrum opisanych przepisów pozwala upiec nie tylko przepyszny piernik czy ciasteczka, lecz także niejeden niesamowity tort.

 

POŻYTECZNE WSKAZÓWKI DLA WSZYSTKICH ŁASUCHÓW, ABY CIACHO SIĘ UDAŁO - od aytorki

 

Moje kochane kobietki: starsze, młodsze, po prostu wszystkie!

Mam 34 lata i od kiedy pamiętam, uwielbiałam piec ciasta i ciasteczka. Oczywiście na samym początku robiłam to pod czujnym okiem mojej mamy, zresztą to ona nauczyła mnie podstaw i tego, że nie należy bać się wypieków. Zawsze mówiła: „Nie wyjdzie ci za pierwszym razem, to za drugim na pewno się uda”.

Zaczęłam zbierać wszelkiego rodzaju przepisy od swoich znajomych i od ich znajomych.

Tworzyłam zeszyty z przepisami i zawsze ciasto musiało być wypróbowane. Za każdym razem chciałam dowiedzieć się, czy przepis jest godny uwagi, czy należy coś w nim zmienić.

Nie bójmy się łączyć smaków i eksperymentować. Szalejmy i pieczmy ciasta. Spróbujmy do biszkoptu tradycyjnego dodać kawy zbożowej, cappuccino, a nawet wiórków kokosowych.

Wszystkie przepisy zostały dokładnie sprawdzone. Zapewniam więc, że jeśli tylko się postaracie, to wyjdzie wam pyszne ciacho.

ebooki
O mnie ebooki

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości