elig elig
248
BLOG

Szopka Noworoczna w piwnicy

elig elig Humor Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

  Już od trzech lat "Szopka Noworoczna" Marcina Wolskiego nie pojawia się w TVP. Ostatnio gościła tam [wg portalu Wirtualne Media] w styczniu 2019:

   "Po raz ostatni w TVP1 „Szopka noworoczna” została pokazana w 1 stycznia 2019 roku o godz. 22.05. Widowisko zatytułowane „Przedszkole Plus” oglądało 773 tys. osób.".

  W tym samym tekście w WM {TUTAJ(link is external)} Marcin Wolski oświadczył:

  "Od kilku lat żadna telewizja nie zaproponowała mi przygotowania noworocznej szopki, dlatego w tym roku zamieszczę ją na YouTube - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl satyryk i dziennikarz Marcin Wolski. Póki co jego „Szopka Polska” ukazała się w „Gazecie Polskiej”.".

  Jak zapowiedział - tak zrobił. Rezultat można obejrzeć na YouTube {TUTAJ(link is external)}. W nagraniu uczestniczą tylko dwie osoby: Marcin Wolski jako narrator i Paweł Piekarczyk jako piosenkarz. Ten ostatni stwierdził {TUTAJ(link is external)}:

  " Szopka ma znaną formę. Do popularnych piosenek dołożone są aktualne teksty Marcina Wolskiego, obrazujące to, co działo się podczas mijającego roku w Polsce i na świecie. Marcin jest konferansjerem, narratorem, a ja - śpiewam piosenki, co czasem nie było proste, bo niektóre z nich śpiewała w oryginale np. Kalina Jędrusik. Różne rzeczy o moim głosie mozna mówić, ale żebym miał się mierzyć z Kaliną Jędrusik - to jest to trudne. O wiele łatwiej mierzyć się z repertuarem, powiedzmy, Marka Grechuty - mówi nam Paweł Piekarczyk, wykonawca piosenek w Szopce Noworocznej. Markiem Grechutą.

- Szopka to dwadzieścia kilka minut komentarza, mam nadzieję, że także dobrej zabawy - dodaje.

Szopka, jak zaznacza Piekarczyk, odbywać będzie się w "piwnicznym anturażu" - W sytuacji, w której szopka odbywa się bardzo skromnie, uznaliśmy, że zrobimy ją podziemnie - podkreślił nasz rozmówca.".

  Jak na razie "Szopka w piwnicy na czas pandemii" Marcina Wolskiego została zaprezentowana w Telewizji Republika {TUTAJ(link is external)], w serwisie VOD Gazety Polskiej {TUTAJ(link is external)} oraz na portalu Niezalezna.pl {TUTAJ(link is external)}. Zasięg jej oddziaływania nie jest jednak duży. Nagranie z YouTube ma do teraz 21 410 odsłon. Znalazłam tylko jedną recenzję blogera Rafała Brody w Salonie24 {TUTAJ(link is external)}. Pisze on z entuzjazmem:

  "Niezawodny Marcin Wolski

Nikt na to nie zwrócił uwagi, więc ja podsunę.

Szopka noworoczna inna niż zwykle, ale moim zdaniem znakomita, w wykonaniu duetu Marcin Wolski – Paweł Piekarczyk.

Jeśli TVP tego nie pokaże w pełnym wymiarze, to biada im.".

  Ja oglądałam to 2 stycznia o 21:30 w TV Republika i byłam zachwycona. Naprawdę warto!!!

  

elig
O mnie elig

stara, tłusta, goła i wesoła (http://naszeblogi.pl/blog/196) (http://niepoprawni.pl/blog/6206)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości