elig elig
494
BLOG

Kandydat na posła - Piotr Naimski

elig elig PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 7

  Wielu wyborców PiS nie lubi głosować na kandydatów z pierwszego miejsca listy.  Uwagę tych z nich, którzy mieszkają w Warszawie pragnę zwrócić na Piotra Naimskiego.  Kandyduje on z czwartego miejsca listy Zjednoczonej Prawicy.  Był już on posłem w poprzedniej kadencji.


  Cztery lata temu, 21.09.2015, byłam na spotkaniu z nim w Klubie Ronina.  Opisałam je {TUTAJ}.  Naimski zrobił na mnie wrażenie człowieka, który świetnie zna się na energetyce.  Na jego stronie internetowej {TUTAJ} czytamy:


  "Od niemal 4 lat odpowiadam w Rządzie RP za strategię energetyczną. Aby dokończyć projekty kluczowe dla bezpieczeństwa Polski i naszej Niepodległości potrzebuję jeszcze 3 lat.

Liczę na Państwa pomoc. 

Proszę Państwa o GŁOS na mnie na liście PiS w Warszawie i za granicą pod numerem 4. 

Piotr Naimski 

Sekretarz stanu w KPRM

Pełnomocnik rządu ds. strategicznej infrastruktury energetycznej 

Poseł PiS na Sejm RP od 2011 r.

Kandydat na posła w wyborach 13 października – nr 4 na liście PiS w Warszawie i za granicą


  Polska niepodległa i bezpieczna potrzebuje bezpiecznych źródeł energii dla gospodarki, gospodarstw domowych i wszystkich Polaków. Od 30 lat zabiegam o to, by niepodległość naszego kraju miała podstawy także w suwerenności energetycznej. Uwolnienie Polski od monopolistycznego dyktatu rosyjskiego w dostawach gazu jest moim celem, a jego realizacja stała się możliwa i jest bliska. Rząd Prawa i Sprawiedliwości powierzył mi 4 lata temu koordynowanie tych działań. Prowadzę prace skutecznie i terminowo. Gazoport im. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego w Świnoujściu przyjmuje liczne transporty skroplonego gazu, w coraz większym stopniu ze Stanów Zjednoczonych. Baltic Pipe, który połączy Polskę z Norwegią trasą po dnie Bałtyku, jest w budowie. Ukończenie inwestycji umożliwi w 2022 r. ostateczne uwolnienie Polski od uzależnienia od rosyjskiego monopolu. By zrealizować ten strategiczny dla polskiej niepodległości projekt, potrzebuję jeszcze 3 lat.

To jest mój plan na kolejną kadencję w Sejmie RP. 

Liczę na Państwa pomoc. 

Proszę Państwa o GŁOS na mnie na liście Prawa i Sprawiedliwości w Warszawie i za granicą pod numerem 4.".


  Sadzę, iż warto głosować na Piotra Naimskiego.  Wspomnę jeszcze przy okazji o wyborach do Senatu.  Mieszkam w Warszawie w dzielnicy Ochota.  Mój okręg wyborczy ma numer 45 {TUTAJ}.  Z ramienia PiS kandyduje tam profesor nauk medycznych Piotr Radziszewski, znany urolog. O jego karierze naukowej można przeczytać {TUTAJ}.  Warto popierać kandydatów, którzy znają się jeszcze na czymś, oprócz polityki.

elig
O mnie elig

stara, tłusta, goła i wesoła (http://naszeblogi.pl/blog/196) (http://niepoprawni.pl/blog/6206)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka