StaryNieznajomy StaryNieznajomy
834
BLOG

Założyłem bloga na S24. Co ja najlepszego zrobiłem?

StaryNieznajomy StaryNieznajomy Społeczeństwo Obserwuj notkę 166

Zakładają blogi by porozmawiać "z kimkolwiek o czymkolwiek" napisał jeden z blogerów.

Jasny gwint, to, chyba, o mnie! :-) 

"Gdy samotność dokuczy zbyt mocno". Z samotnością sobie radzę.

Natomiast z wiekiem ubywa krewnych i znajomych z którymi można by o frapujących mnie sprawach porozmawiać i zweryfikować swoje przemyślenia.

Założyłem więc bloga i pod jedną z notek popełniłem kilka komentarzy.

I jak to na S24  pojawiły się komentarze  do mnie i o mnie.  Wklejam 2 z nich.

========================================================

do mnie blogerka:

@StaryNieznajomy

Jaki ty jesteś StaryNieznajomy, skoro pod tym nickiem istniejesz w salonie od 15 września 2021, od godz. 09:58? I masz na koncie tylko 73 komentarze?... Ty jesteś faktycznie MłodyZnajomy, na dodatek z Okiem Boga w awatarze... Chyba nawet się domyślam, kim jesteś.


 autor notki o mnie  do w/w blogerki

@xxxxxxx xxxxxx

To wielonickowy troll, lumpennacjonalista i ćwierćinteligent, który zepsuł już wiele pseudonimów wylatując głównie za robienie z siebie pośmiewiska. Zaraz pewnie znowu go to spotka.

==========================================================

Odniosę się do dwóch spraw;

1 "To wielonickowy troll, ...........który zepsuł już wiele pseudonimów wylatując głównie za robienie z siebie pośmiewiska".

Kulą w płot! Jak napisała blogerka jestem na S24 od 15 września 2021.

Chcecie to wierzcie, chcecie nie wierzcie.

Nigdy wcześniej nie prowadziłem żadnego bloga ani vloga. 

2 "troll, lumpennacjonalista i ćwierćinteligent".

"Przyznaję nie wszczynam sporu.

Człowiek dopiero wtedy czuje się ważny, gdy traci poczucie humoru"


Na marginesie:

Popełniam tę notkę bo komentarz zginie w mnogości wpisów.

Wiem, może to trochę dziecinne ale jak inaczej....? 

Autor notki może mnie ze swojego bloga wyrzucić.  Jest ryzyko jest zabawa! 

Ciekawsze, czy wywalą mnie z S24?


Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo