kungalu kungalu
120
BLOG

Znakomity serial -Westworld S03

kungalu kungalu Seriale Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Wielu przypomni sobie taki stary film: "Świat dzikiego zachodu"  (czy jakoś tak) - a potem dwa sezony serialu, opartego na owych motywach.

A teraz?
Wow,  już myślałem, że w powszechnym zalewie badziewia filmowego s-f, mało co mnie  usatysfakcjonuje. A tu proszę Westworld, trzeci sezon, pierwszy odcinek - i taka petarda.
Użyto tam realnie dostępnych, ale jeszcze nie wdrożonych koncepcji i gadgetów: technologicznych, AI, organizacyjnych, społecznych, estetycznych i co tam jeszcze. A wszystko to są projekty już wdrażane (jak mi podpowiada moja wiedza) i film ten jest symulacją ich użycia. To jak jakaś pieprzona gra symulacyjna, ze znakomitą fabułą, do której napakowano nowinek i możesz je odnajdywać i łączyć w koncepcje. I raz to obejrzeć to mało.
To jest film dla smakoszy s-f, techno-dzikusy niczego nie zauważą, dla nich to będzie kolejny łomot sensacyjny. Dla takich techno-gadgeciarzy jak ja, to istna wyżerka.

TytuŁ: Westworld
[Sezon 3] [Epizodów: 10] [Serial TV/2020]
Produkcja: USA
Twórca: Jonathan Nolan

Dorzucam torrenta via Session, do poboru w ciągu 7 dni, z mojego Session.

kungalu
O mnie kungalu

Fabryka Prostych Rozwiązań                                                                       X                                                                       

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura