kungalu kungalu
60
BLOG

Pytania i odpowiedzi < Mentzen

kungalu kungalu Polityka Obserwuj notkę 4


Tutaj macie Mentzena na patelni:




Oceniam to wystąpienie bardzo wysoko 10/10.

I właściwie nie sądzę, aby Mentzen poważnie krytycznie oceniał swoich marketingowców, myślę że to tylko kokietowanie widzów. Ja bywam nieraz nadmiernie krytyczny, a tu nie dopatrzyłem się kiksów, zobaczyłem perfekcyjne wystąpienie.

Widać uczciwe odpowiedzi, zdecydowane, szybkie i dowcipne. Na pewno tym kupił sobie ludzi ze swego pokolenia. Czy spodoba się to emerytom (z wyżu demograficznego)? - Myślę, że wielu uwierzy w wysokie kompetencje Mentzena (ja jestem emerytem). Natomiast ci - zbyt uwikłani życiowo będą się krygować, ale na to nie ma rady, nie ma jeszcze obowiązku polubienia.


-------------

Tu zrobię dygresję odnośnie Dziambora & co.

Myślę, że Mentzen podjął właściwą decyzję. I teraz Dziambor i jego koledzy (bez wypłakiwania się) powinni sobie znaleźć obszar wyborców, niekolidujący z Konfederacją, ale odbierający wyborców PO -z przyległościami i PiS, budując nową formułę partii. A potem, realizując dalszą strategię wyborczą, jako większa siła - mogliby się zjednoczyć z Konfederacją. Tak wzmocniona Konfederacja dostałaby większość w sejmie. A potem mogą się pięknie dzielić.    Taka jest strategia wygrywająca dla Dziambora & co. - w której niestety trzeba więcej popracować, panowie.

-------------








kungalu
O mnie kungalu

Fabryka Prostych Rozwiązań                                                                       X                                                                       

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka