kungalu kungalu
48
BLOG

Fallout - sezon1 - ilustruje dokąd idą elity na nasze kraje (glob)

kungalu kungalu Kultura Obserwuj notkę 0


Zdziwiłbym się, gdyby już o tym nie było na S24. Ale było / nie było (przecież nie będę tego tu szukał).

Właśnie obejrzałem pierwszy odcinek sezonu1 i spodobał mi się. Nie doznałem objawienia, ale zobaczyłem znakomitą ilustrację tego, co wyobrażam sobie o zachowaniu elit rządzących i o skutkach ich działań. Rzecz w sumie trywialna: oni uważają siebie za lepszych od innych ludzi i mają w rzyci resztę ludzkości, bo tylko im samym się należy wszystko co najlepsze i to jest imperatyw ponad wszystko - ot cała głębia filozofii elit. A wszystkie ich teorie to opium dla ludu, by go: oszukać/zniewolić/wykorzystać/zabić. Czyż to nie jest prawdziwe i proste w konstrukcji, jak młot?

Więc myślmy na przyszłość: komu -co w co i kiedy?













kungalu
O mnie kungalu

Fabryka Prostych Rozwiązań                                                                       X                                                                       

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura