Eternity Eternity
231
BLOG

Znakomita Nastasya Samburskaya - "Czarna ćma", - uciekła z kraju

Eternity Eternity Kultura Obserwuj notkę 16

Cyt:

Samburska jest dla mnie jak odkrycie. Podoba mi się połączenie piękna i uduchowionego głosu. Wykonywanie chanson w ogóle powinno być głównym kierunkiem, ona to robi wspaniale.

Dziewczyno, Ty nie śpiewasz, Ty żyjesz tą piosenką. Brawo.

Kiedy artyści śpiewają, to jest szczególny klimat, to jest mini spektakl, to jest historia nie tylko wyśpiewana, ale i pokazana. Nastazja jest szykowna, miło się słucha i ogląda, piękna kobieta.

Samburska to przepiękna kobieta! Ma wszystko: piękną twarz, oszałamiającą figurę, wzrost, bystry umysł, doskonałe poczucie humoru, charyzmę, profesjonalizm, wysoki poziom aktorstwa, umiejętność panowania nad głosem, a co najważniejsze - człowieczeństwo. Życie w niezdrowym środowisku na początku jej życia nie rozwinęło jej żałosnych cech, wręcz przeciwnie, uczyniło z niej silną osobę. Codziennie walczy o to, by pracować nad swoją pamięcią, nie popadać w depresję, starać się widzieć w życiu tylko jasne kolory, rozwijać swoje najlepsze cechy. Udaje jej się to bardzo dobrze. Ma wielką umiejętność wchodzenia w te obrazy. Brawo dla niej!!! Jest niesamowita!!!

Cudowna aktorka i wspaniała piosenkarka, piękna dziewczyna. Dziękuję Ci Nastya za subtelną, precyzyjną i uduchowioną prezentację swoich piosenek. Szkoda, że rzadko jesteś emitowana na scenie. Życzę Ci samych sukcesów w twórczych przedsięwzięciach. Brawo!!!

Właściwie pierwszy raz słyszę tę piosenkę, ale jestem zachwycona wykonaniem, głosem i wizerunkiem Nastazji. Słuchałam spokojnie na telefonie i dostałam gęsiej skórki na końcu, wyobrażam sobie jak fajnie jest na żywo!

Bardzo piękna i utalentowana!

Nastazja, brak słów!!! Wow, to jest Twoja "atmofera" jednoznacznie. Uwielbiam tę piosenkę z młodości, czasem nawet śpiewałam ją z gitarą (choć z założenia jest kobieca). Podziwiam Cię, śledzę Twoją twórczość już dawno temu. Tylko do przodu! Jesteście wspaniali!

Nastasya Samburskaya - "Czarna ćma"

Słowa poetki i artystki Marii Nikołajewny Wołyncewej

 Institutka (piosenka)

W tej śnieżnej krainie grali wszyscy.

Aktor zagrał, a wszyscy na widowni odezwali się echem.

Gdy odchodzili z workiem na plecach,

W obcym kraju, samotni i spragnieni,

My graliśmy komedię. W naszym śnie.

Polecieliśmy rojem, rozproszeni pewnego dnia,

Jak garstka popiołów wśród nagrobków.

Grając rosyjskiego rocka przez całe życie.

Nie patrzcie tak przez zmrużone oczy,

Panowie, baronowie i panie.

Nie mógłbym się upić w 20 minut

od szklanki zimnej brandy.

Jestem bowiem uczennicą, jestem córką szambelana,

Jestem czarną ćmą, jestem nietoperzem.

Wino i mężczyźni to moje klimaty.

Schronienie emigrantów, wolny Paryżu!

Czy nie patrzycie wszyscy tak osądzająco

Na zajawki głodnego kokota.

Zostałam całkowicie odurzony w 20 sekund

Od szklanki bananowej wódki.

Bo jestem instytutową dziewczyną, jestem córką szambelana.

Odłamek przeszłości, krwawy rubin.

Teraz alfonsy to moje klimaty.

Witajcie, emigranci! Uwolnijcie Harbin!

Bardzo subtelna, delikatna informacja chroniąca aktorkę przed poważnymi, politycznymi konsekwencjami.

OREANDA-NEWS Popularna aktorka Nastasya Samburskaya ogłosiła swój wyjazd z Rosji w ramach zakazanego portalu społecznościowego Instagram, należącego do amerykańskiej firmy Meta Platforms Inc (uznanej za organizację ekstremistyczną i zakazanej w Rosji). Wraz ze swoją przyjaciółką, aktorką Natalią Rudową, najbliższą przyszłość spędzi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

"Teraz rozumiem, dlaczego wszystkie laski latają do Dubaju. Po prostu zrobiłam krok z samolotu na ziemię Dubaju, a już to się zaczęło" - podzieliła się Samburskaya w storisie. Następnie zamieściła kilka zdjęć i filmików z wybrzeża Zatoki Perskiej, po pojawieniu się w hotelu okazało się, że aktorki zabrały ze sobą trzy koszulki w tych samych kolorach - białym, różowym i jasnozielonym. "Mówię o tym, żeby nikt nie pomyślał, że mamy tu na sobie te same rzeczy" - wyjaśniła Samburskaya, pokazując zawartość szafy w pokoju jej i Rudovej.

Zycie, kariera:

https://allrus.me/russian-actress-nastasya-samburskaya/


Eternity
O mnie Eternity

Try to be Meraki, - means “to do something with soul, creativity, or love”

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura