feniks1988 feniks1988
512
BLOG

Kulisy władzy (ściśle tajne ) 12 Stefan

feniks1988 feniks1988 Polityka Obserwuj notkę 26

-Donek, no nareszcie , wszędzie Cię szukałem…

-No, witam Stefan, co się stało?

-Donek, oni są wszędzie…..

- Kto, kosmici? Stefan nie jesteś za stary na takie rzeczy........

-Gorzej, Donek, Pisiory! Byłem w sklepie, a tam taki jeden kupował kaczkę, czyli Pisior, pobiegłem do parku, a tam ludzie karmili kaczki, czyli Pisiory, a na koniec jechał rowerzysta w koszulce z kaczką, a więc Pisior , pobiegłem więc do szpitala, żeby się schować i spotkałem pielęgniarkę, która zaproponowała mi kaczkę…….To było straszne…….

-Stefan, spokojnie, oddychaj, no i użycz mi chusteczki…….

-Co Donek, spociłeś się z przerażenia?

-Nie, po prostu nic nie widzę, tak mnie zaplułeś…….

-Donek, musimy działać, wyprowadźmy wojsko na ulicę, musimy zamknąć wszystkich kaczystów, Donek słyszysz, musimy……..

-Tak, Stefan, tak, ale na razie idź do domu, wypocznij, Igor zaraz przyniesie Ci witaminki…

-Dobrze Donek, ale pamiętaj, wróg nie śpi…….

feniks1988
O mnie feniks1988

Niepoprawny i niepokorny nonkonformista:).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka