flyga flyga
889
BLOG

Kolejne spektakularne samobójstwo?

flyga flyga Rozmaitości Obserwuj notkę 4

http://cdn-www.airliners.net/aviation-photos/photos/2/9/2/2363292.jpg

 http://avherald.com/h?article=46c3abde&opt=0

 

“On Dec 21st 2013 Mozambique's Civil Aviation Authority reported in a press conference (the preliminary report has not yet been released by Namibia's Accident Investigation Commission), that cockpit voice recorder and flight data recorder revealed, that the captain was alone on the flight deck, banging on the flight deck door could be heard on the cockpit voice recorder. The autoflight systems (autothrottle and autopilot) were engaged. There were sounds and clicks consistent with a person knowledgeable of the aircraft systems commanding the engines to idle thrust and selecting the autoflight systems into a descent at 6000 feet per minute. Numerous warnings and alerts were not responded to.”
 

I jak tu teraz do kibelka w trakcie lotu chodzić? Mam nadzieje że f/o są bardziej rozważni.

 

Nieomylni politycy wprowadzili wymóg kontroli bezpieczeństwa załóg, takich samych jak dla pasażerów, zapominając że samolot poleci tam, gdzie mu pilot nakaże. Czasem bywa  i tak, że pilot myślowo jest kilka chwil za samolotem, co często obserwujemy w analizie wypadków. 

 

 

flyga
O mnie flyga

§ 19 art. 24.5 RL-2006: Ogólne zasady wykonywania lotów W czasie lotu na prostej do lądowania dowódca statku powietrznego obowiązany jest przerwać zniżanie: 5) gdy warunki lotu lub zjawiska pogody nie gwarantują bezpiecznego lądowania

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze (4)

Inne tematy w dziale Rozmaitości