Widzieliście to? Na YouTube powstał kanał Komisji Europejskiej,
EUtube. Za jego pomocą Komisja chce dotrzeć do szerokiej publiczności z szerokim spektrum tematów którymi się zajmuje. Tak więc jest tam seria
o drogim roamingu, sporo
ekologii, materiał
o ściganiu ludobójstwa i wiele innych. Ale ewidentnie najpopularniejszym jest jeden z reklamujących udział funduszy unijnych w europejskiej kinematografii...
Ten filmik promocyjny już wywołuje kontrowersje. I z pewnością stanie się wodą na młyn antyeuropejskiej propagandy pewnej koalicyjnej przystawki... Przy okazji, z radością zauważam, że mimo głośnych protestów Francji(?) wchodzi do użycia rocznicowe
logo Unii Europejskiej zaprojektowane przez Polaka, Szymona Skrzypczaka.
Post zainspirowany artykułem z Gazety Wyborczej. Jak podpowiada julll, spot już wcześniej zrecenzował Paweł Bravo na swoim blogu.
Inne tematy w dziale Kultura