
                                                                        IDEOLOGIA PIENIĄDZA
Milionerka Iga Świątek drażni telewidzów reklamą szczoteczki do zębów. A, że nie ma talentu propagandowego narratora wychodzi smętnie.
Także znany profesor wirusologii zniżył się do reklamy tabletek podniet seksualnych, też bez krzty talentu do tego i zaawansowanego wieku, więc też wypada komicznie.
Kiedy masowe media /owi dawcy wysokopłatnych, reklamowych „ról” faktorom reklam/ demonstrują wybitne bogactwo establishmentu aktorsko – publicystyczno – sportowego głównych reklamo biorców /natrętnych i prymitywnych/ to normalnych, zwykłych widzów /odbiorców/ tych mediów zwyczajnie mdli.
Należę do odbiorców, którzy próbują uciec od tego obrzydlistwa klikając w innych nadawców gdzie dostrzegają gigantyczną do siebie pogardę tychże odbiorców, którzy w korporacyjnej zmowie też „plują nam w twarz” swoimi reklamami - w tym samym przedziale czasowym - o chytrych „gębach” osób świata kultury, publicystki, sportu, nauki, itd., itp.
Kiedy zaś widzę ich nowobogackie życie, w ciągle nowych związkach damsko-męskich oraz kolejnych apartamentach i willach, to niech wiedzą, że zamiast zazdrości i zachwytu czuję zwykły wstręt.
Kończę notkę w momencie kiedy mój nastrój jest jeszcze w stanie zapanować nad wybuchowym wzburzeniem już wzbierającym. A klawisze swędzą!
									
		
		
			
	
			Jestem absolwentem Politechniki Poznańskiej (inżynier elektryk - budowa maszyn elektrycznych). Staż pracy: 20 lat w przemyśle i 20 lat w administracji państwowej szczebla wojewódzkiego - transformacja gospodarki z socjalistycznej na rynkową.
		Nowości od blogera
		
	
	
	Inne tematy w dziale Kultura