beautyfool beautyfool
148
BLOG

PiS i sznurkomania

beautyfool beautyfool PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Jarosław Gowin ogłosił, że składa projekt nowelizacji Konstytucji. Zakłada ona wydłużenie kadencji prezydenta Andrzeja Dudy do 7 lat, bez możliwości reelekcji. Świetne rozwiązanie. Koncepcyjnie zaczerpnięte z mojego pomysłu. Proponowałem przedłużenie kadencji Prezydenta o rok i zajęcie się opanowywaniem pandemii. Przedłużenie na 2 lata daje nam czas na opanowanie pandemii i powrót do normalnego życia. W obu sferach, społecznej i politycznej. Bardzo mądre. W ciągu 2 lat powinien nastąpić czas pełnej stabilizacji.

Gowin jest niedoceniony, a z drugiej strony trzymany na dystans przez ścisłe kierownictwo PiS. Wrócę jeszcze do czasu kampanii przed wyborem Andrzeja Dudy na prezydenta. Miałem wówczas dla PiS wspaniałe hasło, gwarantujące wygraną w wyborach prezydenckich i parlamentarnych: „Młody Prezydent, młody Premier”. I tu myślałem właśnie o Jarosławie Gowinie. Jednak jak wiemy zapremierowano inaczej, Gowin jawił się bowiem jako umiarkowanie posłuszny. I wskoczyła Pani Szydło, zmieniona także niezbyt udanie. Bez sensu. Rząd na czele z Gowinem rządziłby do dzisiaj bezproblemowo. I to był najlepszy wariant dla Polski. Jednak inne racje przeważyły.
Jarosław Kaczyński też robi wszystko intencyjnie dla dobra Polski. Ma jednak małą słabość. Lubi trzymać i pociągać wszystkie sznurki. Piszę to już otwarcie, bo niedługo odejdzie i dobrze gdyby nowe kierownictwo prawicy wprowadziło do kanonów polityki korektę, nowy klimat i nową jakość. Ten model winien odejść już razem z Kaczyńskim, do lamusa historii. Kaczyńskiemu, może i pomnik, sznurkom – na pohybel.

I tym oto opty...


beautyfool
O mnie beautyfool

z sympatiami dla prawicy, analityczny umysł, sprawiedliwy i trzeźwy w sądach i osądach, z humorem. Niezależny, nie ma dla mnie tematu - nie do ruszenia. mail: dilimp@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka