beautyfool beautyfool
224
BLOG

Najnowszy sondaż

beautyfool beautyfool Polityka Obserwuj notkę 11

Dziś czytam że 66% Polaków wysyła Kaczyńskiego na emeryturę. Wśród wyborców PiSu aż 32% jest za.

11 stycznia 2024, w notce „Wizyjnie”, pisałem tak:

I kolejne Pańskie hasło „że tym razem chodzi o przeprowadzenie takiego planu, który będzie łączył dwa elementy, tzn. praktyczną likwidację naszej ojczyzny jako państwa europejskiego”, jest bałamutne, nieprawdziwe i oderwane od rzeczywistości tak samo zresztą jak i Pan. Emerytura i ciepłe kapcie. Oto czego Panu potrzeba. A jeśli nie odchodzi Pan bo są wskazania że bez Pana PiS się rozleci, to tym bardziej świadczy to przeciwko wam, że jest to zbiór-zlepek-konglomerat głupoli, a nie mądrych polityków.

Napisałem to z dwumiesięcznym wyprzedzeniem. W polityce to dużo. Sam J. Kaczyński zadeklarował kilka dni temu że będzie ponownie kandydował na Prezesa PiS.

Daje to pewną gwarancję na przegranie kolejnych wyborów. Ale widać JK lubi tytuły i to jest dla niego najważniejsze. Można i tak.
Z tym że robi się nieco śmiesznie.

Ale to nie moja broszka.


beautyfool
O mnie beautyfool

z sympatiami dla prawicy, analityczny umysł, sprawiedliwy i trzeźwy w sądach i osądach, z humorem. Niezależny, nie ma dla mnie tematu - nie do ruszenia. mail: dilimp@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka