beautyfool beautyfool
516
BLOG

Nie wytrzymałem

beautyfool beautyfool Polityka Obserwuj notkę 23

Mialem już póki co nie pisać tu, ale nie wytrzymałem.

Przeglądając relację z marszu KODu, mam tylko jedno pytanie. A właściwie dwa. Marsz po oświadczeniu Kaczyńskiego, że nasze miejsce jest w Europie, właściwie nie miał żadnego sensu. Zatem dlaczego się odbył i w takiej eskalacji-skali nienawiści? Na przykładzie plakatu „Precz z Kaczorem dyktatorem” chciałbym zapytać, czy PiS tworzył i pokazywał podobny plakat na Tuska który realnie był bezwzględnym dyktatorem, wyciął i wyeliminował w partii wszystkich którzy mogli mu zagrozić ?
Natomiast podsumowując całość, plakatów, hasełek, łącznie z kukiełkami powiedziałbym 2 rzeczy: akt rozpaczy - kukiełkowy, kabaretowy teatrzyk, oraz, PO bez władzy wykazuje podwójny debilizm. Tak że spokojnie. Zaserwowana nam groteska zwrotnie uderzy głównie w nich samych.
A dla mnie od dziś KOD, to Krajowa Odmiana Debilizmu. I po marszu, wcale nie trzeba być geniuszem, żeby to dostrzec.

beautyfool

beautyfool
O mnie beautyfool

z sympatiami dla prawicy, analityczny umysł, sprawiedliwy i trzeźwy w sądach i osądach, z humorem. Niezależny, nie ma dla mnie tematu - nie do ruszenia. mail: dilimp@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka