beautyfool beautyfool
202
BLOG

Czarny protest

beautyfool beautyfool Polityka Obserwuj notkę 6

Czy PiS chce zostać trupem politycznym? Jeśli wygra wojnę z kobietami, przegra ich głosy i wybory. To oczywiste.
Ponad 10 lat temu musiałem odejść  z forum PiS, bo jako jedyny i pewnie wówczas odszczepieniec pisałem że Kaczyński jest balastem ciągnącym prawicową partię na dno. I jeżeli nie odejdzie, bądź nie usunie się w cień, nigdy nie wygrają, nie wygramy wyborów.

Nie miałem nic przeciwko J. Kaczyńskiemu, nie chciałem tylko żeby prawicowa partia zatonęła i zeszła na długo z politycznej sceny. Zrozumiano mnie i to, dopiero po wielu latach, przegranych wyborów i bycia drugim. Czy teraz chcemy to wszystko zaprzepaścić?
Prawicowa partia nie może stosować oszołomskich zakazów w imię cnoty, Golgoty, pseudo ratowania życia poczętego. Dla mnie sprawa jest bardzo prosta. Decyzja czy kobieta rodzi czy nie, powinna należeć tylko i wyłącznie do niej. Przymus, restrykcja we współczesnym świecie, w demokracji??
Państwo powinno ingerować, ale tylko środkami perswazji, bodźców, w tym ekonomicznych, z racjonalnych powodów, jeżeli grozi nam niż demograficzny, oraz metodami uświadamiania, kształtowaniem świadomości i ustawiania się państwa jako przyjaznego opiekuna kobiety i mogącego się narodzić dziecka.
I w tej chwili nie chodzi mi już nawet o to, żeby „odpuścić” kobietom w obliczu widma porażki wyborczej, bo to czysty wyrafinowany koniunkturalizm, tylko z najzwyklejszego powodu, mądrości prawicowej partii i jej szacunku dla piękniejszej połowy elektoratu i jej praw. Tak że niech kobieta sama decyduje. Jeśli źle zdecyduje, zostanie sam na sam ze swoim sumieniem  i to jej wybór i niech to będzie jej wybór. Zdajmy się na mądrość kobiet i zaufajmy im.
Jak politycy zaczną zachodzić w ciążę i rodzić, wtedy będą mogli ustanawiać sobie prawa dla samych siebie, najlepiej jeszcze w obrębie własnych partii, póki tak nie jest niech odpuszczą. Czasy terroru już się skończyły wraz z upadkiem Robespierre’a i nie powrócą. Ja dodatkowo chciałbym aby nie wracały w postaci czarnego Luda-Pisu, pamiętamy przecież wieloletnie skutki straszenia Kaczyńskim, a tu efekt będzie o wiele trwalszy i dłuższy.

Ukłony,

bf  

beautyfool
O mnie beautyfool

z sympatiami dla prawicy, analityczny umysł, sprawiedliwy i trzeźwy w sądach i osądach, z humorem. Niezależny, nie ma dla mnie tematu - nie do ruszenia. mail: dilimp@gmail.com

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka